/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Klippe i musik
Fra : _Anders
Vist : 791 gange
119 point
Dato : 12-07-04 14:40

halløj...

Jeg er ved at lave en lille intro i SwishMax men der er nu nogle problemer, fordi introen kommer til at blive over 15 mb på grund af det musi jeg har uploaded... lige meget om jeg så stopper musikken i en frame senere fylder introen stadigvæk så meget som nummerene fylder...(har prøvet at finde mindre versioner af nummerene) Nå men jeg ville høre hvis der var en mulighed for at klippe i musikken fordi at jeg skal overhovedet ikke bruge det hele. Så hvis i kender et program hvor man kan klippe i musik så sig endelig til.

tak.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 12-07-04 14:48

Du kunne prøve windows movie maker det lægger i xp hvis du har det men jeg tror også det lægger i windows me hvad windows har du???

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : _Anders

Dato : 12-07-04 14:52

Ja jeg har også tænkt over movie maker men så er jeg bange for at det bliver lavet om til en film(AVI) og er ikke helt sikker hvordan or hvor ledes (Har XP)

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 12-07-04 14:55

Hvad format er lyden??? Hvis jeg ved det kan jeg måske finde et program!

Kommentar
Fra : _Anders

Dato : 12-07-04 14:56

fair nok... det er mp3 :D

Accepteret svar
Fra : Yumatci

Modtaget 129 point
Dato : 12-07-04 14:58

Prøv dette det er en mp3 splitter:
http://www.download.com/MP3-Cutter-Joiner/3000-2140-10297835.html?tag=lst-0-1

Hilsen Yumatci

Godkendelse af svar
Fra : _Anders

Dato : 12-07-04 15:00

takker mange gange :)

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 12-07-04 15:03

Det var så let :D