/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 6210 Sikkerhetskode
Fra : lazaruz
Vist : 684 gange
20 point
Dato : 20-06-02 21:53

Jeg har en nokia 6210, jeg har kjøpt denne av en kamerat, og han har glemt sin sikkerhetskode
Når jeg skal sette inn simkort, så spør den etter sikkerhetskoden (security code)
Jeg har brukt logomanger til å få frem sikkerhetskoden, og det funker helt fint..
Men koden fungerer ikke på mobilen ! det står at det er feil kode...
Hvordan kan jeg fikse dette ?
Har vanlig datakabel...

mvh
Steffen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-06-02 21:43

Prøv at aflæse den med et andet program, f.eks. New Nokia tool 35 eller
lign.
--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (data/flasher/boxe m.m.)
DK`s billigste mobiltilbehør - f.eks. :
Lader til Nokia 49kr, Datakabler 119kr, Håndfri 39kr.....

"lazaruz" <lazaruz.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:MjqQ8.76803$N46.2156974@news010.worldonline.dk...
> Jeg har en nokia 6210, jeg har kjøpt denne av en kamerat, og han har
> glemt sin sikkerhetskode
> Når jeg skal sette inn simkort, så spør den etter sikkerhetskoden
> (security code)
> Jeg har brukt logomanger til å få frem sikkerhetskoden, og det funker
> helt fint..
> Men koden fungerer ikke på mobilen ! det står at det er feil kode...
> Hvordan kan jeg fikse dette ?
> Har vanlig datakabel...
>
> mvh
> Steffen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-06-02 01:00

lazaruz skrev:

>Men koden fungerer ikke på mobilen ! det står at det er feil kode.

Prøv at vente når den spørger efter sikkerhedskoden. Efter 5-10
minutter, så prøv at indtaste koden igen. Jeg har prøvet det mange
gange, og det har virket hver gang. Af en eller anden grund, så har
mange Nokia-telefoner en underlig opførsel omkring sikkerhedskoder af
og til.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-06-02 20:30

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:c1r4hu8kcs6hpu43roeha9eev67ffl1i6f@news.tele.dk...
> Prøv at vente når den spørger efter sikkerhedskoden. Efter 5-10
> minutter, så prøv at indtaste koden igen. Jeg har prøvet det mange
> gange, og det har virket hver gang. Af en eller anden grund, så har
> mange Nokia-telefoner en underlig opførsel omkring sikkerhedskoder af
> og til.

Kan nikke genkendende til dette! - Underligt fænomen!

\Mandal

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-06-02 21:04

"MOBILUDSALG.dk" <info@mobiludsalg.dk> skrev i en meddelelse
news:aetedt$183f$1@news.cybercity.dk...
> Prøv at aflæse den med et andet program, f.eks. New Nokia tool 35 eller
> lign.

Hvad skulle det ændre??? han kan jo fint aflæse koden i Logo Manager , som
han skriver.
/ stephan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-06-02 21:45

Det kan godt ske at LogoManager viser en forkert kode (f.eks. 0000 fire
nuller) og f.eks. Nokiatool viser den rigtige. Har prøvet det op til flere
gange.

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (data/flasher/boxe m.m.)
DK`s billigste mobiltilbehør - f.eks. :
Lader til Nokia 49kr, Datakabler 119kr, Håndfri 39kr.....

"Mobilfix" <nasty@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:af00ld$q39$1@news.cybercity.dk...
>
> "MOBILUDSALG.dk" <info@mobiludsalg.dk> skrev i en meddelelse
> news:aetedt$183f$1@news.cybercity.dk...
> > Prøv at aflæse den med et andet program, f.eks. New Nokia tool 35 eller
> > lign.
>
> Hvad skulle det ændre??? han kan jo fint aflæse koden i Logo Manager , som
> han skriver.
> / stephan
>

Kommentar
Fra : lazaruz

Dato : 22-06-02 02:35

jeg ser at koden er 17779 - men den fungerer ikke :(

Accepteret svar
Fra : FuBUpride

Modtaget 20 point
Dato : 23-06-02 18:04

du sagde at du havde et datalink kabel så her er et link hvor der er en unlocker. det hele står på engelsk men jeg håber at det virker
http://www.astalavista.com/mobile/downloads/newnokiatool.zip

Kommentar
Fra : badshah

Dato : 30-09-02 21:13

hvordan kan jeg finne sikkerhets koden til nokia 6210?

Kommentar
Fra : badshah

Dato : 30-09-02 21:13

hvordan kan jeg finne sikkerhets koden til nokia 6210?

Kommentar
Fra : 2pal

Dato : 13-04-03 12:30

jeg har også et problem og det er jeg kan ikke huske min sikkerheds kode til min 6510.....

og jeg har prøvet med med en IR port....

Kommentar
Fra : chewie_dk

Dato : 30-12-04 01:13

Hejsa.. jeg har samme problem med at glemme koder.. Og mangler derfor min nuværende sikkerhedskode som jeg lavede om for mange år siden.. Kan Du måske hjælpe mig?
Mvh Natacha (chewie_dk)