/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
"ingen netværksdækning"
Fra : jkrjk2
Vist : 2088 gange
150 point
Dato : 20-06-02 21:37

Jeg har en Nokia, som jeg tabte på gulvet i går. Idag opdagede jeg at signalet for modtage/sendeforhold er helt i bund. Når jeg taster et nummer og trykker på ring op, får jeg beskeden "ingen netværksdækning".

Hvis jeg sætter et nyt sim-kort i, er problemet der stadig.

MEN når jeg benytter min mands sim-kort er der ingen problemer.

Gode ideer efterlyses (og nej - jeg vil ikke bruge min mands sim-kort)

vh Jeannie

Kommentar
Fra : poulogmette

Dato : 20-06-02 22:31

Din antenne er gået istykker. er telefonen uden garanti er det nok billigst at købe en ny

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-06-02 08:11

Hej poulogmette!
Hvis min antenne er gået i stykker, hvorfor kan jeg så bruge telefonen med min mands sim-kort?
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-06-02 09:19

Vi har begge Debitel, som vist nok kører på TDC´s net.
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : mancom

Dato : 21-06-02 09:23

Hmm.. hvis det er tilfældet er der ingen logisk forklaring på dit problem. Dog er vist nok ikke godt nok, for Debitel har aftale med både SONOFON og Teledanmark - så undersøg lige det alligevel.

// Morten

PS. Ellers er der kun en mulighed - VÆRKSTED !!!

Kommentar
Fra : Potocny

Dato : 22-06-02 17:50

det er fordi det er noget billigt lort rent ud sagt. klag over det..

Accepteret svar
Fra : Potocny

Modtaget 150 point
Dato : 22-06-02 17:50

det er fordi det er noget billigt lort rent ud sagt. klag over det..

Kommentar
Fra : Potocny

Dato : 22-06-02 17:50

det er fordi det er noget billigt lort rent ud sagt. klag over det..