/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
nogen der ved hvor man kan købe billedet
Fra : _nadia_
Vist : 280 gange
175 point
Dato : 12-07-04 10:47

hej allesammen..

Jeg er hel vild med billedet af Marilyn Monroe, malet af Andy Warhol. Det billede hvor det kun er ansigtet. Men problemet er bare at jeg ikk ka finde det nogen steder. Det skal ikke være plakaten, men det på lærredet. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan et billede?

Hilsen nadia:)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-07-04 10:51

Prøv amazon.com

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-07-04 10:55

Et forsøg er at søge på Andy Warhols værker for at finde ud af hvor de befinder sig. Jeg tror nu de er på museer og privatsamlinger hvis det er den ægte vare du søger. Og hvis du finder et til salg, skal du nok være forberedt på at finde den "store tegnebog" frem.

Kommentar
Fra : skovfogeden

Dato : 12-07-04 11:05

Jeg skal ikke forklejne nadia men tror ikke det er det originale billede hun søger, for var det det, så er det nok ikke lige på kandu man ville spørge sig frem

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 12-07-04 11:18
Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-07-04 11:40

Næ, skovfogeden det gør jeg skam heller ikke, men et oliemaleri på lærred, er vel kun lavet af Warhol medmindre det er kopier/efterligninger vi snakker om, Og Nadia skrev jo Warhol såe....

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-07-04 12:29

Der er jo det at sige til det, at det ikke findes på lærred, ikke originalt i hvert fald, det er fra kunstnerens side lavet som en serigrafi, altså en plakat

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-07-04 12:30
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-07-04 12:31

Undskyld, det er ikke en serigrafi men et silketryk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-07-04 14:52

Ja okay Better_Performance, men så en original Warhol da.

Kommentar
Fra : _nadia_

Dato : 12-07-04 16:13

jeg søger efterligningen...eller hva man kalder den...ikke den originale...så mange penge har jeg heller ikk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-07-04 16:32

Jeg har set plakaten hos flere "plakat-butikker".

prøv det...

"Sommer"-hilsen
Hanne

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-07-04 22:28

Efterigningen er det nærmeste du kommer, den er produceret som et silketryk og derefter mangfoldiggjort som plakater, så der findes ikke en egentlig original

Kommentar
Fra : _nadia_

Dato : 12-07-04 22:39

jamen jeg søger heller ikke originalen...jeg søger den som er silketrykt...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-07-04 22:43

Kan du ikke få i fri handel.