/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
billigste sted at få lave hjemme side??
Fra : Toby14dk
Vist : 1088 gange
60 point
Dato : 11-07-04 21:09

Som det fremgår af overskriften så er mit spørgsmål hvor det billigste sted at få lavet en hjemme side er henne??
For jeg kan sku ikke overskue det selv.. :(
Mvh Toby.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-07-04 21:10

SÅ har du jo med det samme afskrevet den billigste mulighed, der er vist ingen steder det er billigt hvis du skal have en profesisonel til det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-04 21:11

Som er din egen internetudbyder, det koster ikke mere end det du betaler.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 11-07-04 21:14

Forklar lidt om hvad den skal indeholde, - for i princippet kan du jo lave en side i f.eks. Photoshop, eller hvis du ikke har andet så i Word, - oglægge den ud på nettet som din hjemmeside.
Men skal du have lagt fotos eller prislister ind som kan downloades, - eller bestillingsformularer, - vil taxameteret tælle for hvert minut der anvendes til dette.
Ammitz

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-07-04 21:35

Mit råd er:

Tag dig tiden til at lærer det selv. Det løser MANGE problemer i det lange løb og giver en nemmere arbejdsgang...

Med PhotoShop 7.0 og FrontPage er du allerede kommet et godt stykke.

Start eks. her:
http://www.html.dk/

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-07-04 21:54

Masser af hjælp her.

http://www.kandu.dk/dk/tip/8136

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 11-07-04 22:06

http://www.webli.dk har lavet vores......
Der er også andre referencer på siden (og så virker hun sød *G*)

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-07-04 23:26

Der findes adskillige sider på nettet med templates, så er siden lavet og du skal bare lægge din tekst ind. Prøv at søge på google.com - der er masser og det er gratis!

Kommentar
Fra : drebis

Dato : 12-07-04 00:09

har du prøvet at gå ind på www.webbyen.dk?
Der kan du lave en hjemmeside---du kan jo tjekke www.ilses-festsang.webbyen.dk

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 12-07-04 07:26

www.netbygger.dk
9 kr mdl og et minimalt start gebyr

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 12-07-04 08:46

En god hjælp (foruden de allerede nævnte muligheder) er at downloade stones webwriter. Det er gratis er kåret som et af de bedste html baserede webprogrammer til hjemmesideproduktion/design.:
http://www.webwriter.dk

Eller kan du jo bruge et af de mange web-editorprogrammer, Go-Live, Frontpage, Dreamweaver m.fl., som er baseret på "what you see is what you get" (wysiwyg)

Rigtig GOD fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 15-07-04 00:07

yep.. Takker for alle de gode svar en enkelt spurgte hvad jeg søgte..
Det jeg satser på er at lave en lille side om mig og bror mand med foto's, Forum, Flash menu bar, galleri, login system mm. jeg har selv forsøgt i Dreamweaver, frontpage osv.. Men det går altid helt i kage..!! Jeg har ingen sans for design og php synes jeg er svært at starte på!!
Nogle forslag!! :D
<Toby>

Accepteret svar
Fra : konkurrencesvar.dk

Modtaget 60 point
Dato : 15-07-04 00:27
Kommentar
Fra : pbreindahl

Dato : 30-07-04 09:09
Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 31-07-04 01:01

Tak for svaret konkurrencesvar.dk.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 31-07-04 01:10

Det var så lidt

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 01-01-05 19:16

Hvis du mangler en meget bilig host så tjek b-one.dk der finder du en rigtig bilig host som køer rigtig godt