/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mus ???
Fra : mrm86
Vist : 363 gange
48 point
Dato : 11-07-04 20:18

Jeg har hørt om at man kan gøre sådanne at hvis man trykker på den knap der sidder i siden af musen så kan man komme tilbage i internetttet...

Hovrdan laver man det???

Håber i forstår hvad jeg mener...

Kommentar
Fra : jBurgaard

Dato : 11-07-04 20:31

hvis ikke du har en knap forneden til højre der har med muse-indstillinger at gøre kan du bruge
Start->indsillinger->kontolpanel->mus: tildel pil-tilbage (BackSpace) til den ønskede knap
håber jeg har forstået dig rigtigt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-04 20:36

Hvis du har indstalleret din CD-rom som fulgte med musen - kan du også tildele
"sideknapperne" en bestemt handling - gå ind i dit museprogram og se på dine mulighedder.
Eyvind.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-07-04 20:56

Hvilken mus er det??

Der bør være software til dyret så du kan få de funktioner, musen kan.

Jeg har en optisk mus fra logitech også med alle de "rare" funktioner og der var software med og det spiller...