/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
hvordan sletter man .....
Fra : gangster50
Vist : 438 gange
90 point
Dato : 11-07-04 19:55

tempary internet files .. hvordan sletter man dem? jeg har en masse lort liggende der .. og jeg vil gerne have det slettet.. skal jeg bare slette mappen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 20:00

I din browsermenu vælger du : Funktioner->Intenetindstillinger...->Generelt og [Slet filer..]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 11-07-04 20:10

har gjort det .. er alle de filer så slettet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 20:15

Ja.

Du kan evt. også slette cookies og din historik samme sted

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-04 20:21

Du kan også gå i stifinder. Højreklik på dit C-drev, - vælg egenskaber - og klik på Diskoprydning. Her kan du selv sætte flueben, ved de filer du ønsker slettet

mvh
Frankp

Kommentar
Fra : rednuf

Dato : 11-07-04 23:22

og husk når du er derinde at se efter hvor meget internetfiles må bruge af plads, det må højest være 50 MB.
hilsen rednuf

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 23:29

rednuf -> Det afhænger af; hvor megen hukommelse, hvor hurtig en processor og hvor hurtig harddisk du har

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 23:30

Ps. ...og hvor megen tilgængelig plads der er på harddisken, hvor Windows ligger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rednuf

Dato : 11-07-04 23:32

ja molokyle, det har du helt ret i, men den tilladelse er næsten altid sat alt for højt, hvorfor fylde sin hd med disse unødige files og 50 MB det rækkere fint.
mvh rednuf

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 19-07-04 22:55

og husk, gangster, at du må IKKE slette selve mappen..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 23:28

rednuf -> Det kommer sandelig an på, hvor store filer du downloader

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-07-04 22:00

Masser af rigtige gode svar. Ingen respons fra gangster50. Så jeg gør, ligesom MOLOKYLE gjorde, Jeg fjerner "fluebenet" nu.

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 08:43

Tak for svaret Franksp.