/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
godbidder af lam og ris
Fra : colette
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 11-07-04 19:24

Hej, er der nogen som ved hvor man kan købe godbidder udelukkende af lam og ris på nettet, da min hund er foder-allergiker.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 11-07-04 19:26
Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 11-07-04 20:00

http://www.vyr.dk/Nutro%20hund.htm#Lam%20&%20ris.
Nutro Choice Lam & ris

http://www.kjdogfood.dk/Propac/propac2.htm
LAMB MEAL & RICE

http://www.hjem-foder.dk/hundefoder.htm ----- Vore foderserier udgør tilsammen det komplette tilbud til alle hunderacer samt alle sta-dier i hundens liv. Endvidere har vi foder specielt egnet til hunde med hud- og pelsproblemer.

her er lidt fra netet der findes mange flere søg på lam og ris til hunde og du vil få mange forhandlere,
mvh bevi54

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-04 05:59

Hvis du mener godbidder af tørfoder, så har dyrlægen det. Du skal være forsigtig med at give dyr et foder, hvis du ikke er helt sikker på, at sammensætningen er rigtig. Det kan resultere i forskellige sygdomme. Hvis din hund ikke er allergisk over for lever, kan du koge/stege den hel lever i micro-ovnen, og så skære den ud i små bitte stykker ca. ½ x ½ cm. Leveren skal koge ca 1 min. pr. 100 g, alt efter micro-ovnens effekt. Det kan bedst betale sig at koge en kæmpelever, skære hele molevitten og så smide det i fryseren i små fryseposer.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 12-07-04 07:57

Der findes da mange fuldfodre af den sammensætning, køb en pose af disse og brug som godbidder. Nutro som nævnt ovenfor er ok.

Pas på med tørret lever, der er hunde som ikke kan tåle det.

Godkendelse af svar
Fra : colette

Dato : 12-07-04 08:56

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-07-04 15:29

Selv tak. Bare husk ikke at give mere end en af gangen. Og ikke alt for mange. Hvis du træner hver dag, skal du nok kombinere det med noget tørfoder. Men du kan forresten også bruge hjerter til godbidder. Hvor længe de skal have, ved jeg ikke.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 17-07-04 21:38

Der findes nogle godbidder som er lavet af lam og ris, til hunde. Fra Nutro http://www.nutro.dk/

De kan købes online her www.loppetjansen.dk Kig under godbidder

Karin