/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk manual til Nikon Coolpix 5700?
Fra : sniperdk
Vist : 959 gange
200 point
Dato : 11-07-04 16:32

Er der ikke en rar sjæl der ligger med en dansk manual til Coolpix 5700, gerne en pdf fil. Jeg har lige købt kameraet brugt og fik ingen manual med...

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 11-07-04 17:49
Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 11-07-04 19:14

TQsen : Ja dem kan jeg også finde. Men det er en manual/brugsforvirring jeg leder efter.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 200 point
Dato : 11-07-04 19:34

Her er link til Nikon's manualer på engelsk.

http://www.nikon.com.sg/TechSupp/Manual/COOLPIX/COOLPIX_Manual.htm

Jeg tvivler på, at du kan hentes på dansk.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 11-07-04 22:58

TAK IVAN !
Du får de 200 points hvis ikke nogen andre skaffer mig den på dansk inden for en uges tid.

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 19-07-04 23:58

Tak for svaret Ivan - IBM760.
Jeg ville nu gerne have haft den på dansk................

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-07-04 08:21

Hej sniperdk,

det er et generelt problem med DK manualer til mange produkter.
De danske importører står selv med udgifterne til en dansk manual oversættelse/trykning m.m. - så de er ikke særlige villige til, at give dem væk.

Det påstås, at man hos enkelte kan købe danske manualer for 200 - 500 kroner.

Mvh Ivan