/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Topperformances Powered
Fra : Jonn87
Vist : 522 gange
80 point
Dato : 11-07-04 12:12

Jeg tænker på at købe en Topperformances Powered udstødning fra www.speed-line.dk
Jeg har en Piaggio NRG mc3 med pillet ring og ikke andre konstruktive ændringer...

Er det en god idé? Hvor hurtigt kommer den ca. til at køre? Får den et godt optræk?
er der nogle der har sådan en ?

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 80 point
Dato : 11-07-04 16:00

Om det er en god ide??? Det ville helt klart være bedre at spare lidt sammen, og så købe en bedre udstødning og cyllinder. Men hvis du vil have denne udstødning, kan du hvis du er heldig, få din scoot til at køre ca. 10km/t hurtigere.
Optrækket vil sikkert også blive lidt bedre. Du skal bare huske at pille plomben når du får udstødningen.

Mordex.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 12-07-04 13:18

hvor i udstødningen sidder plompen og hvordan fjerner jeg den?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-07-04 13:28

Den sidder i forrøret. Det er den del der sættes på cylinderen. Den fjernes rimeligt nemt med en skruetrækker. Brækkes stille og roligt op...

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 12-07-04 13:31

okay... det vil jeg så gøre... hvis den plomb sad i var den så lovlig udstødningen?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-07-04 13:33

Ja.