/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Mor og datter mangler hest.
Fra : klink34
Vist : 603 gange
200 point
Dato : 10-07-04 23:43

Hejsa.
min datter på 15 og jeg selv på 35 ønsker at låne en hest for min.1 år evt. med henblik på at købe den.
jeg har redet siden jeg var tolv,mest varmblodsheste.
jeg har redet dressur hele tiden og spring i ca.4 år,min datter har redet i 2 år.
Den vil få masser af kærlighed og omsorg som hvis det var vores egen,desuden vil den komme til at gå sammen med andre heste,til vinter kommer den i box og bliver luftet på fold hver dag.
Vi betaler alle udgifter vedr. hesten som var det vores egen.vi bor mellem Års og Støvring,hvis nogen vil hjælpe os vil vi meget gerne høre fra jer,på forhånd tak.

venlig hilsen karin

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-04 23:49

Fik du ikke hjælp her http://www.kandu.dk/dk/spg/44722

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 10-07-04 23:52

Nej det gjorde jeg desværre ikke men jeg prøver lige igen.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-07-04 00:07
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-07-04 00:17

jakjoe prøv at læse dine egne link. Sidste link starter med en annonce som nok er fra denne spørger.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-07-04 00:27

Jeg skal vel ikke gætte hvem der sætter annoncer rundt på nettet !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : return

Dato : 11-07-04 13:15

http://www.hestebasen.com/ hvad med dette her

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-04 13:20

return
Det er jo det link, som asim1 har tjent point på en gang.

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 11-07-04 13:38

det kan jo være at der er nogen der kender nogen, det er tit sådan man kommer frem til noget,men eller tak skal i have.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 13-07-04 06:59

Hej Karin!
Frisk mod - ind imellem virker det som om, at smalltalk breder sig ud i ale rummene her på kandu....
Prøv hér: http://www.jettes-hesteshop.dk/
Hun har tidligere udlånt heste til et par rideskoler, og er muligvis til at snakke med.
mvh. Heidi

Kommentar
Fra : Zakura

Dato : 15-09-04 15:25

Hvis jeg ikke havde så dårlige erfaringer med udlån af hest, ville jeg bestemt overveje jer...
I er vel ikke interesserede i to halvparter i Langå? Jeg har nemlig to heste og ville gerne have et par fridage ;)

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 15-09-04 21:46

hej zakura.
vi har desværre godt nok ikke fundet en hest endnu, og har egentlig ikke overvejet halvpart, men det var måske en mulighed.
Problemet er bare at vi bor langt fra langå og dette bliver et problem for os med tid og kørsel.
men tudsind tak fordi du ville bruge tid på at svare på vores indlæg,
med venlig hilsen karin :)

Kommentar
Fra : heste_freak

Dato : 25-10-04 19:58

jeg har en hoppe hvis det er!..

hun er godt nok ikke tilredet men kan alt arbejdee fra jorden a, sadel og trense vant.. meget sød:)

men i kan jo skrive hvi det er , så kan i jo få flere oplysninger om hende:)

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 25-10-04 21:25

hej heste freak.
tak fordi du skriver til os,vi har godt nok ikke fundet nogen hest endnu, men vi vil meget gerne høre mere fra dig og om jer.
du kan skrive til mig på min mail adr. karinjensen69@mail.dk så lad mig endelig høre fra dig og så skal vi fortælle dig lidt om os selv.
med venlig hilsen karin

Kommentar
Fra : overgaardagro

Dato : 19-11-04 15:27

Hej Karin

Jeg har måske en i kunne bruge. Han er en 5 års vallak, tilredet af prof. berider. 170 i stg. brun. egner sig bedst til spring, men absolut ikke tabt i dressuren. skrive på staldhedebo@hotmail.com hvis han kunne have jeres interesse.

Kommentar
Fra : Metziiko1

Dato : 12-03-06 20:12

Jeg ville kigge på www.heste-nettet.dk , de plejer at have mange heste der inde ..