/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Gratis unlock af Motorola a925 eller a92~
Fra : simonsweb
Vist : 283 gange
126 point
Dato : 10-07-04 22:30

Hejsa.

Er der nogle som kender et sted hvor man gratis kan
unlocke en Motorola a920 eller a925 ?

Med venlig hilsen

SimonsWeb

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 10-07-04 22:33

Hej
for at få unlocket Motorola skal du lede MEGET længe
og jeg tror ikke du finder nogen 7 noget

men du finder en unlocker her www.dkunlock.dk

Hilsen Bjarne
www.openphone.dk
din unlock partner

Kommentar
Fra : simonsweb

Dato : 10-07-04 22:40

dkunlock, er jo kun et sted hvor du kan søge efter
unlockere, som jo nok ikke er gratis ...

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 10-07-04 22:45

du må nok bide i det sure æble
du finder ingen gratis til motorola

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-07-04 23:08

Hey.

Du finder ikke et gratis sted at få unlocket den/din fon, måske om nogle måneder, hvem ved.

Men dem på linket nedenfor kan for billig penge.

http://www.unlockaarhus.dk/hjemme.htm

Ellers viser google dig mange andre steder, bare gå i gang.

PS.
Iøvrigt er det ALTID det første jeg undersøger inden jeg køber telefonen... Kan jeg SELV unlocke den...!!!! Og kan jeg ikke og vil jeg virkelig have dén telefon, må man jo bide i det sure ævle og betale ved kasse 1...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-07-04 23:12

Og hvis du er fra Nordsjælland kan jeg klart anbefale: http://www.mobil-unlock.dk

Han har hjulpet mig nogle gange inden man kunne selv over nettet, med en RIGTIG fon, nemlig Nokia.

Kommentar
Fra : Aksoyismail

Dato : 21-07-04 15:35

Det er ufatteligt, at når man spørger om et sted hvor man GRATIS kan unlocke en Motorola A920, så kommer der mange reklame-indslag fra forskellige sælgere. Helt ufatteligt!

Kommentar
Fra : teleexperten

Dato : 21-07-04 21:22

DU FINDER INGE GRATIS TIL MOTOROLA
grunden til det er at de unlockere som kan unlocke dem har invisteret nopgle 1000 kr på udstyr
endelig findes der nogle motorola servere hvor man kan locke sig ind på og via emeinr få en kode
(der har dog været store problemer med motorola koder i relativ lang tid)

men se det i øgnene du finder INGEN gratis kode

og som tidligere nævnt finder du en unlocker i det område du bor på denne side www.dkunlodk.dk
hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 21-07-04 21:29

UPS
iriterende når man har haft andre på besøg
som bruger ens pc

ovenstående inlæg er fra mig ikke teleexpereten

hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : arcimic

Dato : 21-07-04 23:08

prøv at gå på hjemmesiden www.pro-unlock.dk..
Der skulle være hjælp til unlocking af alle mobil telefoner ogsp motorola a920.

Bente

Kommentar
Fra : arcimic

Dato : 21-07-04 23:11

ups en stavefejl hjemmesiden var www.pro-unlock.dk

Bente

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 25-07-04 22:25

Jeg kan ikke forestille mig, at du kan få din mobil åbenet gratis på denne hjemmeside!

Kommentar
Fra : arcimic

Dato : 26-07-04 09:39

Nej det var nu hellere ikke gratis jeg mente, men skidt for han kunne ikke gøre det alligevel selv om han havde skrevet det, men vi har fået låst vores op hos en fyr i viborg for 100 kr du kan søge efter ham på jubii så finder du ham jeg kan nemlig ikk lige huske hjemmesiden

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 26-07-04 09:45

simonsweb ønsker en gratis unlock af sin telefon
det er der ingen unlockere der gør
men er telefonen over 6mdr gammel kan dfå den låst op hos det selskab du har købt den
der til vil jeg sige der er tit problemer med at få dem låst op fra selskabet (de vil jo holde på kunderne)

hilsen Bjarne
openphone