/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
steroider...
Fra : mvoigt
Vist : 648 gange
50 point
Dato : 10-07-04 19:45

kan det lade sig gøre at min ven har ædt 12 steroider på en dag....?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-04 19:50

sagtens

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-04 19:50

Du mener måske stesolider, af en eller anden størrelse?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-07-04 20:00

Hvad mener du med "steroider"? Der findes 1000-vis forskellige slags.
Men det er muligt.
Hvad var det?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-07-04 20:04

Og hvad er det for en sportsgren vi taler om?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-04 20:05

Sportsgrenen, der deltager kun hjernedøde.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 10-07-04 20:12

>teil<
og de har nosser som rossiner og er impotente

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-07-04 20:13

Hold nu op i to... Man kan da sagtens tage steroider i f.eks. cykling også....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-07-04 20:17

Jamen det er måske praktisk nok. Så er der jo kun noget i rosinstørrelse til at blive klemt af cykelsadlen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-07-04 20:17

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 10-07-04 21:23

hahaha ved det sku ikk... men han æder dem som slik næsten....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-07-04 21:32

Der er jo Dianabol som også kaldes D-bol, thai m.m. Det er små røde piller, sekskantet på 5 mg.
Jeg gider ikke skrive hvad de bruges til, men det er rimeligt normalt at nybegyndere tager mellem 15-20 mg. pr. dag, og de lidt mere avanceret tager 20-40mg. pr. dag. Dvs. mellem 3 og 8 tabletter om dagen. Det er alt, ALT for meget at tage mere end 8 om dagen. Disse tabletter er I 7-alpha alky-lated og er derfor meget skadelige for leveren. Han burde straks stoppe med at tage så mange. De må heller ikke tages mere end 6 uge ad gangen da de, lad os sige det grimt, fucker leveren totalt op.
Det er de eneste piller jeg kan komme i tanke om at tage så mange af. Der er jo også grønne, hvide og røde oxymentholone, men de er på 50mg. og meget mere farlige. Hvis han to 12 om dagen af dem, ville det kun være i en dag. Han ville ikke overleve den anden, så det kan ike være dem.

Mordex.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 10-07-04 21:42

Virkningen af steroider er sikker. Du får masser af muskelmasse. Bivirkningerne af steroider er sikker. Du får masser af bivirkninger.

Så hvis jeg var dig, ville jeg nok spørge vennen om han har tænkt sig at fortsætte med "slikket" - Fortæl ham, at det ikke blot forøger muskelmassen, men at det også belaster hans lever

Citat
Ved kunstig tilførsel af testosteron forstyrres den fine hormon-balance, som ellers opretholdes i kroppen. Ved tilførsel af store mængder testosteron vil man kunne opnå øget vækst af musklerne, men ved doser mindre en kroppens normale behov, vil produk-tionen nedsættes, og det er derfor nødvendigt at tilføre større mængder for at opnå effekt. Da den kunstige tilførsel af testosteron medfører, at kroppen selv ophører med at lave testosteron, vil testiklerne blive bløde og skrumpe, produktionen af sædceller ophører, og en del oplever impotens. Samtidig sker der en række ændringer i f.eks. blodtryk, blodets fedtindhold og leverfunktionen, og man får tendens til bumser, ændringer i hår- og skægvækst. Mange oplever desuden psykiske ændringer i form af humør-svingninger, hidsighed og aggressivitet. Flertallet af disse ændringer er forbigående, men nogle af virkningerne kan være langvarige, eller af og til permanente. Så der er mange gode grunde til at stoppe brug af steroider.

Dianabol, som Mordex ikke gider beskrive er det første rigtigt populære steroid som dukkede op i de amerikanske motionscentre tilbage i 50'erne. Dengang betragtede fitnessguruerne det nærmest som et kosttilskud indtil man fandt ud af, at leveren måske nok var en anelse overbelastet.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-07-04 21:48

Ikke fordi jeg ikke gider beskrive det, men det var jo ikke spørsgmålet, så der er ingen grund til at uddybe virkningen af det. Og det er jo heller ikke sikkert at det er det hans ven tager...

Kommentar
Fra : Casper_Cantzler

Dato : 11-07-04 01:36

Kommentar
Fra : Casper_Cantzler

Dato : 11-07-04 01:36

Kommentar
Fra : Casper_Cantzler

Dato : 11-07-04 01:37

Kommentar
Fra : Casper_Cantzler

Dato : 11-07-04 01:44

:@

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 11-07-04 03:08

min ven er lam i hoved siger noget til ham... det er nogle gode svar i har givet

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 11-07-04 03:10

min ven er lam i hoved siger noget til ham... det er nogle gode svar i har givet