/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
TYPO 3 newbie
Fra : mploug
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 10-07-04 18:55

Jeg vil gerne snuse til TYPO 3 for at se, hvad det er for noget.
Jeg har installeret WAMP quickstart fra http://typo3.org/download/packages/
Jeg har startet apache og mysql og skrevet http://localhost i min browser,
men den finder intet. Er der noget jeg mangler at installere, eller er det
gemt et forkert sted ?

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 10-07-04 21:56

Er Apache serveren startet?

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 10-07-04 22:21

Jeg har klikket på start apache under start > programmer.
Kan man se nogle steder, om sereveren kører.
Bliver Apache serveren installeret sammen med WAMP ?

/Martin

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 10-07-04 23:11

Jeg bruger ikke selv WAMP-pakken, da mit Typo3-site (www.wilsonweb.dk) kører på en Linux-box, men ja jeg mener at WAMP-pakken indeholder helle "molevitten".

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 10-07-04 23:15

Men kan jeg på nogen måde se, om apache serveren er installeret og kører ?

Under tilføj / fjern står der ikke noget med Apache server. Jeg ved ikke,
hvordan jeg kan tjekke, om den kører som den skal.

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 50 point
Dato : 11-07-04 14:53

Så tror jeg ikke den er installeret. Prøv at følge guiden på http://typo3.org/doc.0.html?&tx_extrepmgm_pi1[extUid]=491&tx_extrepmgm_pi1[tocEl]=1330&cHash=5ff39d3caa - så kan du se om det er løsningen på dine spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : mploug

Dato : 31-01-05 16:43

Tak for svaret wilsonweb.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 02-02-05 12:53

Velbekommen. Har du så et site oppe at køre?

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 02-02-05 19:05

Nej, ikke via TYPO 3, jeg kom væk fra det igen.

- Martin