/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler brænderprog.
Fra : tck
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 20-06-02 15:00

Jeg mangler et brænderprog. som kan brænde alle filer samt film formater, er der ikke en som kan give mig et godt råd, jeg har den nyeste neo's men ikke nogen plugins så den dur ikke, send en mail vis i kan hjælpe mig
tck@tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-06-02 13:57

tck wrote:
> Jeg mangler et brænderprog. som kan brænde alle filer samt
film
> formater, er der ikke en som kan give mig et godt råd, jeg har
den
> nyeste neo's men ikke nogen plugins så den dur ikke, send en
mail vis
> i kan hjælpe mig
> tck@tdcadsl.dk

Hvorfor ikke bare skrive det her (Bortset fra at det ikke er den
rigtige gruppe)

vh
Peter

Kommentar
Fra : tck

Dato : 20-06-02 15:29

vers. 4 kan ikke køre under winxp og i den nye vers. 5.1 har de slettet filmdelen

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 20-06-02 15:34

Hej

Denne side er der mange plugins til Nero: http://www.nero.com/en/index.html#c1023694368810
Ellers kan hente en bedre version af "kazaa" da den som er blevet anbefaldet giver mange problemer med "spyware"
derfor http://www.kazaalite.com

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-02 19:16

Er det en stavefejl >neo's< Skulle der stå neros. Hvis du har nero installeret fra cd, kan lovligt opdatere og hente plugins på http://ahead.de/en/index.html#root, ellers ikke.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-06-02 20:00

Til Zonker
Det er da helt utrolig,at du bliver ved med at blande dig i hvad folk herinde gør
og så har du endda den frækhed at skrive det du gør som et formodet svar
HVORFOR IKKE SOM EN KOMMENTAR ?
men du forsøger jo på alle måde at opnå point.
tck skriver at han/hende har den nyeste nero,så er det vel ikke ulovlig at gå ind og få den opdateret som Summer skriver
Til tck
vær lige sød at afvise det formodet svar fra Zonker,for det kan du hvis ikke rigtig bruge til noget vel,og det vil da være dumt at ofre 50point på noget du ikke kan bruge
Brian

Kommentar
Fra : Druen

Dato : 20-06-02 22:34

Der er et brænderprogram som hedder clone cd, du kan finde det ved at søge på jubii som clone cd.Det er et shareware program som du kan bruge med begrænset brugerflade, hvis du vil have mere med koster det. Jeg har stor erfaring med det og det har ikke svigtet mig endnu.
Erik.

Kommentar
Fra : tck

Dato : 21-06-02 06:50

Tak for de mange fine svar, jeg tror at jeg har fundet løsningen nu og det ser ud til at fungere

Kommentar
Fra : summer

Dato : 21-06-02 08:22

Det kunne være spændende at høre løsningen. Hvis du ikke har brug for flere forslag, synes jeg du skal lukke spm.
mvh
summer

Kommentar
Fra : tck

Dato : 21-06-02 15:42

jeg har opdateret nero til vers. 5.5.8.2 og fået fat i det rigtige plugin og så kører det, der var åbenbart kommet en update det var gået min næse forbi

Godkendelse af svar
Fra : tck

Dato : 21-06-02 15:44

Tak for svaret summer.

Kommentar
Fra : tck

Dato : 21-06-02 15:47

hvordan f...... afslutter man et spørgsmål

Kommentar
Fra : summer

Dato : 21-06-02 18:47

tck, det er afsluttet helt rigtig. Du har acc. mit forslag og så er spm. lukket.
Godt du fandt ud af det - held og lykke.
mv
summer