/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Peugeot 406 GX L
Fra : Spirillen
Vist : 1155 gange
100 point
Dato : 10-07-04 11:46

Jeg har en Peugeot 406 og den er startet med at hakke i det, når jeg giver gas, hvad kan problemet være???

Hilsen
PB

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 10-07-04 11:49

Fugt måske
Prøv at sprøjte Pronto på kabler og tændrør.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-07-04 11:50

Selvfølgelig ikke fugt hvis det er hele tidendu har problemet

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 10-07-04 12:11

Den har gjort det for flere uger siden, bare lige et kort øjeblik, hvor den har sat ud, men her til morgen var den helt gal, nu gør den det hver gang jeg giver gas, skal lige indskydes, at hvis jeg er kommet op i fart, ja så er der ikke rigtig noget problem. Altså kun når jeg giver gas.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-07-04 12:12

Hakker den også når din motor er blevet varm ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 10-07-04 13:39

Hejsa
Ja den hakker godtnok når den er blevet varm.
Der er ikke noget når jeg lader den gå i tomgang, det kommer kun når jeg sætter i gear og accelererer.
Jeg prøver lige at give noget pronto, man ved jo aldrig om det kan være fugt
Hilsen
PB

Godkendelse af svar
Fra : Spirillen

Dato : 22-07-04 20:26

Tak for svaret jakjoe.
Det var fugt. jeg undskylder forsinkelsen, men jeg er lige kommet hjem fra ferie

hilsen PB

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-07-04 20:31

Fugt ?

Er der noget at sige til det med denne sommer

Min egen bil havde lidt af problemet her til morgen...så jeg kender det

mvh
jakjoe