/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP MIN MP3:::::...
Fra : jyden_bording
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 10-07-04 10:32

jeg har en mp3 afspiller er ved at blive ridset på displayet.. ´hvor dan kan jeg bedst beskytte den????????? plz hjælp mig........

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 10-07-04 10:36

ved at have et etui til den var der ikke et med til den

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 10-07-04 10:37

nej

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 10-07-04 10:39

har selv en sony og til den var der en lille filt pose med som man kunne have den i

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-07-04 10:40

Hej
Jeg bruger selvklæbende klart bogbind... som jeg skære til med en lille skalpel. Det kan købes i alle boghandlere og beskytter særdeles godt.

Det kan også bruge til at beskytte meget andet end dit display.

På min PDA bruger jeg en beskyttelsesfolie som kan købes specielt til disse - men de har ikke så meget klæbmidel på bagsiden, så dette vil jeg ikke anbefale.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 10-07-04 10:40

ok...
her er en combo

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-07-04 11:24

Jeg har givet dig et forslag-
Hvis du vil beskytte den bedre kan du låse den inde i et pengeskab. Så bliver den ikke ridset, den tager ikke skade af en lille brand. Og den bliver ikke så let stjåle, sålænge den ligger der inde.

God Weekend

Accepteret svar
Fra : Tompe_10

Modtaget 50 point
Dato : 10-07-04 13:52

mit forslag var at køre ud i en butik som thansen for der kan du nemlig købe en lille tube med noget der minder om lim men det er en slags flydene plastik.. det er lavet til at oprette risser i en mobil skærm men jeg vil da rregne med at det også kan bruges i dit tilfælde...

Godkendelse af svar
Fra : jyden_bording

Dato : 16-07-04 21:33

Tak for svaret Tompe_10.