/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Filstørrelse i Outlook
Fra : Cartman
Vist : 870 gange
50 point
Dato : 20-06-02 12:44

I hjælp i Outlook står der at man i funktioner/konti kan dele en stor fil (over 1 mb) op i mindre. Men i min Outlook kan jeg ikke finde konti i funktioner.
Kan nogen hjælpe?
Cartman

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-06-02 12:59

Hej

Er det Outlook Express du taler om ?
Hvis det er, så må du vist geninstallere Outlook.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 20-06-02 15:34

Hej Cartman!

En anden mulighed, er at bruge et program til at dele filer op i mindre størrelser.

Jeg har selv brugt "Packager MK1", programmet er oprindeligt beregnet til at dele filer op i dele så de kan være på disketter; men kan også bruges til dette formal!

Du kan hente en shareware / demoversion af Packager Mk1 via:
http://www.arclab.com/products/packager/download/apack.zip

Udpak, installer og prøv.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-06-02 15:10

Klik på det lille "chevron" icon så hele menuen folder sig ud eller
vent et par sekunder efter at have klikket på funktioner til menuen
automatisk folder sig ud.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Thu, 20 Jun 2002 10:44:00 GMT, "Cartman" <Cartman.news@kandu.dk>
wrote:

>I hjælp i Outlook står der at man i funktioner/konti kan dele en stor
>fil (over 1 mb) op i mindre. Men i min Outlook kan jeg ikke finde konti
>i funktioner.
>Kan nogen hjælpe?
>Cartman

Accepteret svar
Fra : LEXeBus

Modtaget 50 point
Dato : 25-06-02 19:40

Funktionen bliver brugt på mails du sender fra Outlook. Det er ikke en funktion du som bruger af Outlook kan udnytte. Når du sender en vedhæftet fil, deles den i X antal stykker alt efter hvor store du har sagt de må være, og hvor stor/store dine vedhæftede filer er.
Som bruger kan du ikke bruge funktionen til andet end at ødelægge muligheden for modtageren for at åbne filen.

LEX