/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ford 7.3 diesel
Fra : pjk
Vist : 590 gange
300 point
Dato : 09-07-04 18:22

Hej

Jeg mangler data på en 7.3 L ford diesel. Den har siddet i en Ford Econoline, men jeg mangler data over maks. omdr. og moment kurver. Alt data over denne type motor vil være kanon.

Hilsen PjK

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 09-07-04 20:29

Se her http://www.bkrollo.dk/ford.htm Du skal gemme billedet på din computer og derefter kan du læse hvad der står ved at åbne filen på din computer.

Kommentar
Fra : pjk

Dato : 10-07-04 08:23

Tak for det copycatDK

Men jeg mangler stadig det vigtigste nemlig maks omdr.
Motoren ligger i en båd og jeg skal derfor vide maks omdr. for at kunne bestemme hvilken stigning skruen skal have. Med den skrue som jeg har nu, har jeg maks omdr ved 2800 omdr og det mener jeg er for lidt.

Mvh PjK

Kommentar
Fra : buggyman