/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Barnevogne
Fra : Kenn
Vist : 1010 gange
50 point
Dato : 03-06-01 20:17

Er der nogle der kender J.C. Import og deres produkter for noget godt eller skidt? J.C.Import importerer tyske barnevogne og sælger dem til meget lav pris.

På forhånd tak K og H

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 50 point
Dato : 18-07-01 23:52

Hej med Jer K & H & ????? *S*

Håber ikke det er for sent at få godkendt svaret *S* (har i købt og fået et barn??

Vi havde selv samme tvivl da min kone ventede vores første barn, for 3 år siden.
Vi tog afsted ud og så på deres vogne og blev med det samme enige om at det, var hipsomhaps (?) om vi tog Jc´s eller de andre "store" mærker. Vi har nu gang i dem for 2. gang og de holder stadig...skal jo efterses og smørres af og til...
Beklædningen er en anelse slidt der hvor den lille trækker sig op ved hjælp af hænderne (det sker jo nok på alle sammen)

Tillykke med den lille (hvis det er sket)!!
Madmikk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-07-01 15:52

On Sun, 03 Jun 2001 18:16:38 GMT, "Kenn" <Kenn.news@kandu.dk> wrote:

>Er der nogle der kender J.C. Import og deres produkter for noget godt
>eller skidt? J.C.Import importerer tyske barnevogne og sælger dem til
>meget lav pris.

Efter at have kigge lidt på http://www.jc-import.dk/ og haft tankerne
på et par vi kender, der lige har købt én - så ser det da ikke så
skidt ud endda

Parret vi har snakket med, roser den i vilden sky ................
omvendt, smag og behag er forskellig.

I kan da tage mod deres fremvisningstilbud på jeres adresse, det
koster ingenting - og så får I mulighed for, at rive og flå lidt i
maskineriet )

Held og lykke

/Mark

Kommentar
Fra : jbj4444

Dato : 16-04-02 22:53

Hej! Jeg synes I skal tænke på om vognen skal bruges til flere børn. Hvis den skal det vil jeg absolut anbefale at købe en dyrere vogn. F.eks. en velholdt brugt af et kvalitetsmærke vil I blive meget glade for. Jeg har hørt om flere som har haft skavanker med de billige importerede vogne - og yderligere problemer med reklamationerne. Pris og kvalitet hænger altså sammen... også her. Jeg mener at den absolut sikreste og mest robuste barnevogn der kan fås på det danske marked er "Scandia". Babysam har opkøbt Scandia, så vognen nu hedder "Babysam". Jeg mener en ny koster ca. 3.500,- Absolut rimeligt. Den vil også kunne sælges igen, hvis den kun skal bruges en gang. Og så har den jo pludselig været billig. Det er nok tvivlsomt med den billige vogn vil kunne sælges igen.