Hej Arlet check hijackthis log please
Fra : Qualiman
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 09-07-04 15:59

Her er hijack this loggen fra min lille bærbare
Kan du ikke lige checkkke den

Logfile of HijackThis v1.98.0
Platform: Windows 2000 (WinNT 5.00.2195)
MSIE: Internet Explorer v5.00 (5.00.2920.0000)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\Pavsrv50.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\AVENGINE.EXE
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\Explorer.exe
C:\WINNT\SYSTEM32\cbfks.exe
C:\WINNT\System32\syscdd2.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\APVXDWIN.EXE
C:\WINNT\System32\internat.exe
C:\WINNT\System32\syscdd2.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\WebProxy.exe
C:\Documents and Settings\Nanna Bangsgaard\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.msn.dk
O3 - Toolbar: @msdxmLC.dll,-1@1030,&Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [ICQMsn] C:\WINNT\SYSTEM32\cbfks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ] syscdd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\RunServices: [ICQ] syscdd2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ICQ] syscdd2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpySweeper] C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe /0
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.msn.dk
O14 - IERESET.INF: MS_START_PAGE_URL=http://www.msn.dk
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 09-07-04 16:44

jo, selvfølgelig.

tjekker den nu

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 100 point
Dato : 09-07-04 17:39

Flyt først filen Hijackthis til en mappe oprettet kun til den.

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O4 - HKLM\..\Run: [ICQMsn] C:\WINNT\SYSTEM32\cbfks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ] syscdd2.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ICQ] syscdd2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ICQ] syscdd2.exe

O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab

Find og slet manuelt i fejlsikret(f8 ved opstart):

C:\WINNT\SYSTEM32\cbfks.exe
C:\WINNT\System32\syscdd2.exe

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.

Godkendelse af svar
Fra : Qualiman

Dato : 30-08-04 08:42

Tak for svaret arlet.

Du må undskylde at jeg har taget så lang tid om at svare - først ferie på Bornholm og så et par jobsamtaler (den ene med held) så nå jeg endelig fandt mig selv igen formaterede jeg og kastede programmerne på igen så det virker