/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
I-worm
Fra : jenslyn22
Vist : 363 gange
200 point
Dato : 09-07-04 12:05

jeg har fået en virus eller hvad det er, en I-worm model ac den ligger sig i en fil der hedder Wserver.exe. Jeg kan godt fjerne den med mit antivirus AVG når jeg lige har lukket den ned, men hver gange jeg genstarter min computer er den der igen. Hvad skal/kan jeg gøre please help me i'm in need.

på forhånd tak

MVH

Lynet

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-07-04 12:15

Der er flere steder hvor du kan downloade program og vejledning til at fjerne den. Bl.a. må Mcafee.com.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-07-04 12:20

Prøv at gå ind på http://www.arlet.dk
Det er en KANON side om diverse "utøj" og "værktøjer/programmer" til at få det fjernet fra din PC. Ofte er han med i dette forum med personlig support.

Held og Lykke!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-07-04 12:32

En opdateret antivirus scanner skulle kunne fjerne den, hvis du midlertidigt afbryder systemgendannelse, og kører en fuld virusscan i fejlsikker tilstand!

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 09-07-04 15:24

Du kan også tage den ved at Deaktivere den i Joblisten inden du sletter den

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 13-07-04 00:37

jeg har prøvet alle de ting men den kommer igen hver gang jeg tænder min computer igen.

???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-07-04 02:46

Er dit windows fuldt opdateret?

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 200 point
Dato : 13-07-04 08:43

Du burde kunne løse problemet med "Stinger tool" fra McAfee. Du kan læse mere om virusen og downloade programmet her: http://vil.nai.com/vil/content/v_125301.htm
Der er også anvisning på hvordan du kan fjerne den manuelt.

Godkendelse af svar
Fra : jenslyn22

Dato : 25-07-04 14:15

Tak for svaret hansen9.