/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hyggesnak på en hjemmedag :-)
Fra : molokyle
Vist : 435 gange
43 point
Dato : 09-07-04 10:56

Jeg gider ikke lave noget idag. Det regner og er trist sommervejr. Normalt ville jeg tage ud med snøren og få lidt riv i kæppen, men jeg gider sgu ikke rigtigt noget.

Jeg HAR vasket op, vasket tøj, redt seng, været i bad, blevet barberet, (.. og NEJ, ...jeg gad ikke ta' bollerne med og fjerne hippie-duske ), støvsuget, skiftet vand på akvariet og fodret fiskene.

Dukker der ikke noget mere spændende op her på Kandu.dk i form af 'kode' problemer eller andet... ???

Tjae... så har jeg tænkt mig at sidde her og pladre resten af dagen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 11:01

Men hvad skete der med Fisken?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 11:03

Piratos.. mm..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 11:05

Løkken? eller majs?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:07

Blev fiskene også barberet?
Hvorfor ikke fiske? Kom til Grenaa, vejret er fint til en tur op langs åen efter et par ørreder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 11:11

Zerg det ved du udmærket : http://kandu.dk/dk/spg/44215

CLAN -> Af frygt for at gentage mig selv ...og alligevel : Jeg gider IKKE lave noget idag

Ps. Kun barber er barberet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 11:14

ALLE der har lyst skal være velkomne til at kigge ud til mig på Ama'r. Blot skal I tage en stribe pils med. Bare en 20-30 kolde. Det gør ikke noget, hvis det kun er FF, Master Brew eller Årgangs øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:17

Lidt laver du da... så som at trække vejret, og være logget på Kandu. Kan du overkomme at knappe en "kold" op? Det er jo trods alt fredag

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 11:17

Du må være syg, den koster jo 19 point
Tror du jeg har mange?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 11:23

Zerg911 -> Du har garanteret samlet til til hobe. Nærrigrøv

CLAN -> Så skal jeg jo hente dem først. Det er dét jeg ikke gider og Zerg911 er jo for nærrig til at komme på besøg. Tænk dig; Zerg911 ville ikke engang ofre sølle 400 kr. for at se 2 fisk slås

</MOLOKAFFE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:24

http://hjem.get2net.dk/bier/beerlist.htm så ser du hvor man får flest % for pengene
Du skulle prøve den her Dark Gambrinus fra Hancock i Skive, en fremragende mørk øl på 9,8%.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 11:25

Ps. Det er IKKE mig der er logget på Kandu.dk. Det er min IBiM'mer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:26

Molo... hvis "øen" ikke lå så langt væk, så skulle jeg da med glæde kigge forbi med en kasse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 11:27

CLAN -> Både Master Brew og Årgangs øl er over 10% !!!

</mØLekylerihalsen>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 11:30

CLAN -> Du Hijack'er blot en af jeres helikoptere. Så er du her i en ruf. Du kan lande i Parma-parken skråt over for Sundby Hospital. Så er der blot 50 meter at spadsere. Ind ad døren og op på tredie. Jeg vinker fra altanen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:31

/mØLekylerihalsen

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 11:31

19 point er jo en hel dags opsparing

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-04 11:37

Molo

Ham her tror jeg startede med 20-30 kolde. Nu har han kun en halv tilbage og kan ikke finde hjem til dig.

http://www.wagenschenke.ch/

Hjælp ham lidt nåhh nej han har jo ikke nok med

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:38

Hmmm! Har lige været inde på De Gule Sider, men kan ikke finde nogen helikopter i Grenaa. Det må vente til jeg er ude ombord igen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:42

ans... ikkkkkkke mig, jeg har ikke drukket i 3-uger, men skal da ha' en lille en (måske flere) i aften. Naboen og undertegnede plejer at forgifte os selv med en, to, tre fredagsøl, når jeg er hjemme. Quinderne sidder så og søber i en flaske rødvin eller to, hvis der er rigtig gang i den, og så lyder det grangiveligt som nede i andedammen.
Søren

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 11:42

The internet is a gift for the slow-witted

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:45

Yea! and you joined

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 11:47

Selvfølgelig Clan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 11:47

ans -> Du som er mester i at søge på Kandu.dk. Hvor ligger det link, hvor man kunne 'spille' vejen til et nøglehul med stigende promille ? Det var vist et tip ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-07-04 11:48

Det er da en herlig dag!! Det pisser ned, ungerne er sure over de ikke kan komme ud og lege i vandputterne der har samme størrelse som en HT bus!
De slås om vores computere, er mega utilfredse over, at jeg ikke vil frigive min, så de kan spille The Sims. Har dog installeret spillet på deres comp, samt givet dem net- adgang (overvåget selvfølgeligt)
Burde pakke min ældste søns tøj, da han skal til sin bio- far imorgen i 14 dage, men ved i hvad, jeg gider sgu ikke. Så Molobasse, du er ikke den eneste med en gider- ikke- dag idag!

Det med øllerne lyder egentlig som en herlig ting, hvis ikke det lige var fordi jeg kommer til at ligne en klumpfisk af det!! Hæver op over det hele, ikke skide skægt!

Cali

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:48

Nå men nu hvor vi er i det dersens udenby'ske, så...
What did the Coconut tree say to the Hurrycane??
.
Hang on to your nuts this is not an ordinary blowjob

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:49

Goshhh! Det var selvfølgelig what did the Hurrycane say to the Coconut tree
(gu' ve' om jeg har drukket)

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 11:52

Vi bliver i det dersens udenby'ske samt øl.
One Guiness a day - keeps the doctor away

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 11:55

Guiness... yeah if you puke over the bastard
Smager af h...... til (efter min smag)

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 11:55

Hvordan ser en klumpfisk ud?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 11:56

lidt klumpet..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 11:59
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 12:03

Hvis man hæver op... så må det vel være en kuglefisk - og XL udgaven er "udsolgt"
http://www.nybydiscus.dk/kuglefisk.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 12:04

CLAN -> What did the Coconut tree say to the Hurrycane??

Det har jeg jo givet et alternetivt svar på for længst ...men du har nok været for stiv til at huske det

Find det selv ...eller få ans til det

Det klarer en smule op, så nu løber jeg lige i Aldi og køber mig en billig flaske Whiskey (Så skal jeg nemlig kun bære én flaske)

See you in a jiffy...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 12:04

Ok, det tog lidt tid før Clan´s joke om blowjobbet sivede ind (måske fordi han klokkede lidt i det
Synd for Calista at han/hun ligner en klumpfisk. Den er da ikke for pæn

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-07-04 12:04

Nemlig Molo!!

Tror jeg kommer nærmest den døde udgave, dog i en mere rødlig nuance!!

ØVBØV, mine "kære" forældre har lige ringet, de sidder i Spanien med 27 grader i skyggen, posten kom med postkort fra den græske Ø Symi, hvor afsenderen skriver, der er 55 grader i skyggen.

Møgvejr!! Så hellere regn i stride strømme

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 12:10

calista -> HELT enig, 55 i skyggen kan få sprækken imm. ballerne til at ligne Niagara Falls, 'det er pokker ta' mig for varmt... tro mig! Jeg har tilbragt 7 år i vest Afrika (Ivory Coast).

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 12:14

Som du dog kan udtrykke dig Clan.
Sprækkem imm. ballerne og Niagara Falls..Uhhhhh

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-07-04 12:15

CLAN, ROFLMAO!!! Hvilken billedlig beskrivelse. Bliver nu nødt til at tørre kaffe af min skærm og tastatur, for jeg kom til at sprutgrine, da jeg læste det om Niagara Falls!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-04 12:20

Citat
Som Kokospalmen svarede Tornadoen : Sig det til min søster; hun har gode nødder. Æh Bhæ.. du er jo ikke andet end varm luft. Din opblæste nar.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 12:21

Beklager at ha' "grisset" din skærm til

og så lige en mere som J_Lo kan "tygge" lidt på

Citat
A story from the mid-1930s, U. of Edinburgh medical school, second-term human physiology course, Prof. Kenneth Ivors, instructor:
"Good morning, class. Before we begin today's lecture, I should like to discover how well ye have been tracking the prayvious mataerial. Miss MacMaster, will ye stand?"
She stands.
"Can ye tell me, which organ of the body achieves 10 times its normal size when it is excited?"
She stammers, reddens, says nothing.
"Ye may sit down. Mr. Campbell, can ye answer that question?"
"It is the pupil of the eye, sir."
"Vurra good. Now, Miss MacMaster, I have three things to say to you:
one, you have not done your homework,
two, you have a durrty mind, and
three, you're in for a big disappointment."

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 12:22

ans... du er da helt fa'nastisk til at finde de gamle ting frem

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-07-04 12:23

ROFL!!! Clan for filen mand, ikke igen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 12:30

Nå mon ikke Molo har fået sig rullet ud af sin Jiffybag
Inden du så går i gang med den der dunk højlandsbryg, så lige en lille advarsel:
(og nu skal jeg nok stoppe med de der jokes)
Citat
Fem stadier i en brandert......

Stadie 1 - KLOG
Dette er når du pludselig bliver ekspert i alt.
Du ved simpelthen alt og vil meget gerne dele din viden med alle og enhver der lytter til dig.
På dette stadie har du altid RET og selvfølgelig har alle du taler med URET.
Dette kan føre til nogle heftige diskussioner hvis begge parter er "KLOGE".

Stadie 2 - SMUK
Dette er når du pludselig indser at du faktisk er den der ser allerbedst ud på hele diskoteket og at alle vil have din krop.
Du kan gå hen til en hvilken som helst af det modsatte køn og begynde en samtale, idet du ved at du ser total godt ud.
Husk at du stadig er "KLOG", så du kan tale om alt med denne person.

Stadie 3 - RIG
Dette er når du pludeslig er den rigeste i hele verden.
Du kan købe drinks til alle der står i baren, fordi du simpelthen bare har så mange penge.
Du er også god til at lave væddemål på dette stadie, da du jo stadig er "KLOG". Det er lige meget om du taber eller vinder for du er RIG.
Du kan også købe drinks til alle du synes ser bare lidt godt ud, da du jo stadig er "SMUK".

Stadie 4 - UOVERVINDELIG
Nu er du klar til slås med alt og alle, især dem du har diskuteret og væddet med.
Der er simpelthen ingen der kan gøre dig noget på dette stadie.
Du kan også gå hen til et par og udfordre den mandelige part til kamp.
Du frygter ikke at tabe noget, da du jo både er KLOG, RIG og "SMUKKERE" end ham.

Stadie 5 - USYNLIG
Dette er som regel det sidste stadie i en brandert.
Når du er nået her til kan du gøre alt, fordi du er usynlig. Der er simpelthen ingen der kan se dig.
Du kan danse på bardisken for at imponere alle dem der vil have din krop og ingen andre i rummet kan se dig - heller ikke dem der vil slås med dig.
Du kan gå gennem gaden og skråle så højt du kan, for der er alligevel ingen der kan se eller høre dig. Og eftersom du stadig er KLOG kan du synge alt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 12:32

Tak ans

Ahh.... fredag : Billig Whiskey, kaffe, brun farin og flødeskum

..så mangler vi bare den der flash ting med nøglehullet.

Apropos baller : http://www.superlaugh.com/1/smileback2.swf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 12:34

CLAN -> Jeg er ALTID i 1. stadie ...ligemeget hvor stiv jeg bli'r !!!

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 12:35

Du er god Clan

Det er lidt mærkeligt, men jeg bliver hele tiden smidt af kandu, og bedt om at logge ind igen og igen?

Godt jeg er god til passwords

A password should be like a toothbrush. Use it every day; change it regularly; and DON'T share it with friends.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 12:36

Jeg er desværre nok mest på stadie 4 - hele tiden..

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 12:39

Nå, jeg blev lige Smiley Mooned fed rytme der do!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 12:40

Molo... 'den var da rigtig' søøød http://www.superlaugh.com/1/smileback2.swf

Pas nu på ikke at blive helt skotsk' af de der "Irish Coffee"

HVORFOR GÅR ALLE SKOTTER MED KILT ???

FORDI SÅ KAN FÅRENE IKKE HØRE LYNLÅSEN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 12:47

Oggg så lige den sidste for i dag. Den kan bruges til en dag hvor man er lidt "nede"
[citat]

Hvis du er ulykkelig:
===============

Der var engang en provokerende spurv som besluttede sig for ikke at flyve sydpå for vinteren.
Vejret blev hurtigt så dårligt at spurven til sidst ændrede mening, og begyndte at flyve imod syd.
I løbet af ganske kort tid blev der dannet is på spurvens vinger, og den faldt til jorden i en lade - næsten død af kulde. En ko passerede forbi og sked på den lille spurv. Spurven troede at dette var enden, men lorten varmede den lille spurv og afisede dens vinger.
I stand til at trække vejret normalt igen, begyndte den lille spurv at synge.
I det samme passerede gårdens kat, og undersøgte hvor den pippende lyd kom fra. Katten fjernede lorten, fandt fuglen, og åd den med det samme.

Moralen i denne historie:

1:   Enhver som skider på dig behøver ikke
   nødvendigvis at være en af dine fjender.

2:   Enhver som får dig ud af lortet er ikke
   nødvendigvis en af dine venner.

3:   Hvis du sidder i lort til op over begge ører,
men iøvrigt er varm og glad - så hold din kæft.

[citat/]

Kan I alle ha' en rigtig go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 12:51

Tak CLAN -> Hvis man står i lort til halsen ..bør man ikke stå på hænder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 13:23

Tjaeh... så gik Kandu.dk ned med et brag !!!

Her er lidt mere pause musik :

1.) http://starterupsteve.servepics.com/swf/kozoFlash.html

2.) http://user.tninet.se/~prv247p/hatt/hatten.swf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-07-04 13:31

Den med hatten var sgu god!!

Tror ikke Kandu kan klare det, når vi smalltalker!!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 13:37

Nå nu vil jeg hjem og holde 3 ugers ferie
Og pakke til turen til løkken. Ses om 3 uger

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-07-04 13:42

God ferie, Zerg911
Kør forsigtigt i regnvejret, husk at pakke røjser og regntøj

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 13:43

Nix - Jeg satser.. Shorts og t-shirts.. og et par bukser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 13:54

Zerg911 -> Jeg tager nok en bus/cykle tur til Århus/Randers/Himmerland og omegn i August. Ku' være vi ku' drikke en bajer sammen ?

...nåeh men, Go' rejse og go' tørst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-07-04 14:05

Zerg911 > hihi God ferie

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 43 point
Dato : 09-07-04 14:25

Solen skinner her nu!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 14:48

Hai tedd -> Som du kan læse ud af ovenstående er planen at komme at tømme såvel bar- som køleskab i August.

JEG VED HVOR DU BOR

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-07-04 14:51

Jaja You can do the talk but can you walk the walk?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 15:01

Molo Du må sgu' ha' siddet med to tomme flasker højlandsbryg da du fandt den der kamelstinkende kludehovede hatte molodi http://user.tninet.se/~prv247p/hatt/hatten.swf

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 15:08
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 15:14

CLAN -> Glad for det Svenske sprog og Tyrkiske hit's ? Så tjek lige : http://hem.passagen.se/turkhits/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 15:19

tedd -> Her er en bunke videoklip du kan kede dig med, imens du venter i frygt : http://bulldotshit.com/media/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 15:22

Hvor meget har du tilbage i dunken fra Aldi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 15:27

CLAN -> Har kun taget en Irish ..stor én altså, men nu skinner solen også her, så jeg smutter lige en times tid ned til bumserne i Parma-parken og skyller efter med en billig Neptun Pils. Det ku' jo være der var nogen der havde lyst til et par flade eller et par håndmadder (..jeg kan sagtens smører dem nogen).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 15:32

Ditto her (hvad sol angår) + naboen snart er hjemme til fredagsøl... suk! Lever vi ikke et hårdt liv

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 09-07-04 16:33

Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 19:05

Så er jeg klar igen ! jeg havde besøg af et 'dame-menneske' der så ca. sådan ud : http://www.o-escriba.com/ocio/images/piadas_a_vista/drunk.jpg
..og jeg havde det ca. sådan : http://www.shilohchurchonline.com/pics/hootenany/drunken%20shirthead.jpg

PJAT : Jeg fik et uopfordret besøg af Frk.Uro, der skulle over til hendes nye kæreste i min nabo opgang ; min bedste ven Hr.Finse

http://chataholic2.homestead.com/files/FeelinAlright.wav </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 19:23

tedd -> Ja, det triste sommer vejr ser ud til at være overstået ... i denne omgang !

TAK til alle; for jeres deltagelse i denne TIDSRØVER

</MOLOKYKLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-04 19:51

Aiiiii Molo
Har du lukket spørgsmålet, nu havde jeg eller fundet nøglehullet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-04 19:55

Det er jo heller ikke sikkert at du kan finde det nu, så jeg gemmer det til en anden gang.