/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lovlig køb af musik
Fra : ida.sorensen
Vist : 535 gange
30 point
Dato : 09-07-04 09:22

Hej.
Er der nogen der ved nogle hjemmesider ud over Bilka og TDC, hvor man lovligt kan købe enkelte sange, eller hele albums, til ikke særlig mange penge?
Mvh Ida

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 09-07-04 09:35

www.cdskiven.dk her kan man lytte til lidt musik før man køber

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-07-04 09:38
Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 09-07-04 09:56

Man skal kunne købe sange enkeltvis

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-07-04 11:59

TDC musik online er blevet rigtig god. Var lidt tung(læs kedelig) i starten, men er kommet med, syntes jeg.

http://musik.tdconline.dk/

Og man kan godt benytte sitet selv om man ikke er TDC kunde.

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 09-07-04 19:49

Jeg synes nu ikke at TDC har så meget nyt, og noget af det er temmelig dyrt i forhold til hos Bilka!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-07-04 19:55

Jeg havde ikke lige set du selv havde skrevet TDC i dit første indlæg, men jeg syntes de er kommet godt med i forhold til da de startede. Der var det da den rene tidsspilde... Men ellers kan jeg ikke lige i tanke om nogen steder...

Jo, måske lige denne her:
http://www.payload.dba.dk/asp/main/main_logoff.htm?favorit=0¬esblok=0

Kommentar
Fra : taliskoko