/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Besøgstæller.........
Fra : hms
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 08-07-04 21:00

Hej.

Nogen der ved hvorfor min besøgstæller ikke vises på min egen hjemmeside efter installering af XP.Den vises stadig på andre PCér men ikke på min egen.Den er oprettet fra www.chart.dk.

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 21:13

Det kan være du mangler virtuel java da besøgstællere jo er scripts.
Du kan downloade den gamle MS version her:
http://www.testby.dk/msjavx86.exe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 21:16

Java virtual machine er fjernet fra XP efter krav fra SUN som leverer java
http://wwws.sun.com/software/download/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 21:17
Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-07-04 21:18

Et program som du burde downloade og gemme et kopi i en "download mappe" eller lægge ud på en skive som back-up

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 21:19

Jeps!

Kommentar
Fra : hms

Dato : 08-07-04 21:25

Hej.
Kan det passe at det fylder 92Mb ?

hms

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 21:29

Nej snup det første link det er lige så godt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 21:31

Det er den der hedder sådan: J2SE v 1.4.2_05 JRE
men MSJAVX86 er den Microsoft brugte indtil de fik dom for ikke at måtte.

Kommentar
Fra : hms

Dato : 08-07-04 21:47

OK tak, men er i gang med at downloade _04.Håbet virker også. Ved Du om det kan passe der ikke er Frontpage på Office XP ?

hms

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 21:51

Ja jeg mener ikke den er på mere, der er muligvis Publisher i stedet, men de pakker bliver ringere og ringere. Jeg har fravalgt MS officepakken da jeg ikk evil betale så meget for noget man ikke må flytte over hvis man køber ny maskine så jeg kører med OpenOffice.org og har så købt en separat FrontPage 2002

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 21:59

FrontPage er ikke med i nogen af pakkerne mere og Publisher er kun med i Small Business edition

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-04 22:39

Lige en side bemærkning : Hvad vil dog også med frontpage? Det gererer jo kode; der er en pestilens at vedligeholde. SKAL du endelig bruge en WYSIWYG html editor?, så brug dog f.eks : http://www.download.dk/index.asp?Kat=htmltools&subkat=redigering&prog=1789

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hms

Dato : 08-07-04 22:40

Tak for hjælpen m.h.t. Java for at visualisere besøgstæller, men det hjalp desværre ikke.
Har prøvet at genstarte o.s.v. men jeg tror det er en eller anden indstilling.Ved bare ikke hvilken.
m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 22:44

Prøv Funktioner Internetindstilinger Avanceret Gendan standard eller tjek om java er aktiveret.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 22:51

Det er godt med dig Molo du kan bare ikke finde ud af at bruge FP
Der er ikke ægte wysiwyg i StonesWW (har den)

Kommentar
Fra : hms

Dato : 08-07-04 22:54

Den var ikke aktiveret, men det er den nu, men virker stadig ikke. Nå men pyt , det kan være jeg falder over nogle indstillinger eller andet en dag.Jeg har fået nogle velkvalificerede bud, så jeg lader det stå hen lidt endnu.

Tak for indsatsen til alle.

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-04 22:58

Efter hvad jeg kan se : http://www.birkealleen.dk/webmaster/eksempler/counter.htm

..er counter'en implementeret som Javascript kode, med en connection til et ASP script hos Chart.dk

Dvs. du skal have scripting aktiveret i dine sikkerheds indstillinger. (sikkerheds niveau = MELLEM) og selvfølgelig også tillade scripts i dine browserinstillinger (..som BjarneD siger Gendan standard)

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-04 23:03

Det Molokyle er inde på er Sikkerhedsindstillingerne under Internetindstillinger. Du kan jo prøve at vælge fanebladet Sikkerhed - brugerdefineret niveau og så kan du selv vælge hvad der må køre, men det niveau som Molokyle anbefaler -Mellem- plejer at passe til en alm. bruger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-04 23:05

Ps. Iøvrigt er det også rigtigt, hvad BjarneD skriver om mig og FP. Jeg kan nemlig kun finde ud af at kode i notepad.exe !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 23:09

Du er Molokyle, suveræn til HTML

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 10:09

Man kan altså ikke se sin tæller off-line, da den jo ligger og "tæller" hos udbyderen
Se i øvrigt mit indslag på http://www.kandu.dk/dk/spg/44652 som omhandler samme.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-04 10:18
Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 10-07-04 10:09

Tak for svaret BjarneD.

Ved ikke hvilken af løsningerne der hjalp, men nu virker det tilsyneladende.

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 10:28

hms -> Dét er også det vigtigste

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-07-04 11:06

Det var da godt, men det blev VI ikke klogere af

Kommentar
Fra : hms

Dato : 10-07-04 11:14

Hej.

Nej det er rigtigt, men jeg lægger lige et svar ud hvis jeg kommer nærmere på forklaringen.

hms