/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Værkstedshåndbog til Yamaha XT550 -83 ef~
Fra : bne
Vist : 593 gange
200 point
Dato : 08-07-04 14:24

Hvem ligger inde med en værkstedshåndbog til ovennævnte ?
Dansk / engelsk / tysk er underordnet.
Eventuelt bare til låns - og kopiering........

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-07-04 14:37

Prøv dette tip:
http://www.kandu.dk/dk/tip/7714

Held og Lykke!!!

Mvh
palle Jensen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 08-07-04 17:25

Du kan låne en på biblioteket: http://bibliotek.dk/ Indsæt Yamaha XT i titel
Så får du flere der dækker XT500
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-07-04 19:11

Hvis du ikke vil nøjes med at låne, kan du ringe til Køsters Boghandel i Randers. Det er et antikvariat med speciale om den slags til biler og Mc.

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 12-07-04 08:25

Tak for svaret pallebhansen - det virker også udemærket når man søger med '550', som mit spørgsmål gik på og hverken Clymer eller Hayes har noget på denne lidt specielle model
Tænk sig at det gode gammeldags folkebibliotek kan levere samme bøger som diverse boghandlere......................

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 12-07-04 08:59

Så vidt jeg husker så blev din model produceret som en "storebror" til XT 350. De var nøjagtig indentiske på nær motorstørrelsen.
Jeg vil lige prøve at checke det op når jeg kommer hjem til mine egne "arkiver"