/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Password problem i Outlook
Fra : Better_Performance
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 08-07-04 11:52

Jeg har flere konti installeret i min Outlook 2002

Indenfor de sidste par dage er den ene af mine konti begyndt at komme op og bede om password, password er indtastet og jeg skal bare klikke ok, til gengæld skal jeg nogle gange gøre det 5-6 gange inden den accepterer det.

Andre der kender problemet, eller endnu bedre, har en løsning?

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 08-07-04 12:27

Ja jeg kender til problemet og jeg har fået den erfaring at hvis man indtaster passwordet istedet for at trykke OK så holder den hurtigere op - hos mig var det mest min tiscali konto der drillede - og en overgang ville den intet jeg kunne dog godt gå ud på webmailen så !!!
Løsning ja jeg har ligesom affundet mig med at det sker engang imellem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-04 14:27

Kender problemet.............ingen løsning.
Hos mig er det en hotmail konto som vil have password en gang i mellem.
Måske er det alle vores små "søde" cockies som laver ballade.
Eyvind.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 08-07-04 14:35

Hos mit teleselskab fik jeg engang en forklaring om at de "var ved at arbejde med deres servere". I en anden situation havde jeg tastet forkert brugernavn/password i min opsætning.
Kan du i outlook 2002 lave en kontotest? Den vil i givet fald kunne udlukke evt. fejlkilde den vej rundt :)

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 09-07-04 13:20

Ja og jeg har kørt kontotest på alle mine konti - det hjælper bare ikke - den dukker op med mellemrum alligevel

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 09-07-04 16:40

Har du en router koblet på dit system?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-07-04 13:25

Jeanette... Ja