/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
return plattenslager !!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : the_expert
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 08-07-04 08:47

Er der virkelig ikke en måde som brugeren return kan stoppet på.???????

Brugeren svindler først og fremmest med point og så spammer han jo tips og tricks i vildskab.
Begge hans handlinger er jo en underminering af det gode princip som kandu er bygget op omkring.
Jeg har en stor respekt for de mennesker der virkelig bruger tid på at hjælpe andre, men med brugere som return jager man jo seriøse brugere væk.
Se nu bare hans seneste spamning...

under overskriften dyreværnsloven...http://www.dyreklinik.net/Love/Dyrev%E6rn.html
under overskriften at handle ...http://www.easyshopping.dk
under overskriften kørekort ...http://www.centerellested.dk/
under overskriften få dig en griner ...http://www.laughs.com.au/Funstuff/fun_softw
under overskriften psykologiske ...http://www.netpsych.dk/ordbog.asp
under overskriften få fig en god forretning...http://www.laserdisken.dk/html/

Så gad jeg altså ikke mere.
Det er da lidt for plat at bare surfe rundt på nettet, og så smide alle de links ind her på kandu.
Det eneste jeg kan gøre, det er at være så heldig at kunne give 0 stjerner hver gang til alle de indholdsløse tips, men hvor er det sørgelig at det skal være sådan.

RØDT kort til plattenslageren Return og alle hans profiler....

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 08-07-04 08:52

hi hi

Accepteret svar
Fra : Dansende_T

Modtaget 60 point
Dato : 08-07-04 08:57

Floot .. Fylde en ellers god liste med tips og tricks med ligegyldige links, for egen vindings skyld.

Note to self: Tips der kun indeholder Links (Specielt med Return som ophavsmand) tildeles herefter et 0 der er lige så ubetydeligt som tipset ;)

Kommentar
Fra : return

Dato : 08-07-04 08:57

prøv at sætte dig i en rundkreds med de herre venner som du måske har og så kan i jo lege dette her med hinanden fellatio

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-07-04 08:58

the_expert>>

Det er før set at brugere er blevet slettet, men det er jo suverænt administratorrs beslutning, så hvis det går dig så meget på, kan du jo kontakte kandu.dk direkte via mail

Kommentar
Fra : return

Dato : 08-07-04 08:59

the_expert>prøv at sætte dig i en rundkreds med de herre venner som du måske har og så kan i jo lege dette her med hinanden fellatio

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 08-07-04 09:00

Det er korrekt Dansende_T
Mén nu har vi hørt om det her point rytterri og Tips spam i så lang tid at det er begyndt at blive en joke, synes jeg. Folk der har brug for at gøre dette for at føle sig bedre eller størrere er lidt sølle efter min mening, men lige meget hvor mange indslag i laver her på kandu om dette, sker der intet. Så hvorfor bliver i ved?

Kommentar
Fra : return

Dato : 08-07-04 09:00

the_expert>misundelse er en grim ting

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-07-04 09:01

Jeg har heldigvis været benådet at få lov til at give disse tip 0 point, og selv om jeg normalt aldrig bruger /hansemor til dette fik hun også lov.

Man kan kun opfordre andre til at enten give 0 point, eller en anden ting som måske var mere effetktfuld, helt lade være med at bedømme sådanne tip.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 08-07-04 09:02

the_expert

HVOR VIL JEG GIVE DIG RET I DETTE -- DA DER ER MANGE SERIØSE BRUGERE.
HAR VÆRET HELDIG -- SØGTE OM NOGET- FIK HURTIG BESKED ANG. ET ELLER ANDET- HVOR JEG KUNNE HENVENDE MIG -- SIDST VAR DET OM EN HUSHOLDNINGSSKOLE. Og der fik jeg den berømte tråd at komme videre på.- Og dem som jeg ikke syntes er seriøse. glider jeg hen over. og venter på andre ideer.
Mange venlige hilsner fra en glad bruger af Kandu.dk
Karin

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 08-07-04 09:03

the_expert

HVOR VIL JEG GIVE DIG RET I DETTE -- DA DER ER MANGE SERIØSE BRUGERE.
HAR VÆRET HELDIG -- SØGTE OM NOGET- FIK HURTIG BESKED ANG. ET ELLER ANDET- HVOR JEG KUNNE HENVENDE MIG -- SIDST VAR DET OM EN HUSHOLDNINGSSKOLE. Og der fik jeg den berømte tråd at komme videre på.- Og dem som jeg ikke syntes er seriøse. glider jeg hen over. og venter på andre ideer.
Mange venlige hilsner fra en glad bruger af Kandu.dk
Karin

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 08-07-04 09:03

ahh ellebye man får sku 10 point for at bedømme tips Hvor skal jeg ellers få mine point indtjening?

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-07-04 09:09

Lykkebo! Hvis du selv accepterer lidt mere seriøst, var der nok endnu flere der ville stå på hovedet for dig. Du får flere korrekte svar fra mig, men accepterer et svar totalt uden indhold fra Dova. Dova undrer sig også svært over det lille stunt.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 08-07-04 09:10

Jamen det er klart jeg følger op på dette her via kontakt til kandu, men mon ikke også de har en admin til at se hvad der sker på siden.
Kandu skulle bare være hurtigere til at slette plattenslager profilerne.
Jeg har ikke været på kandu så længe, men har da allerede en liste med mange plattenslagere på ala return.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 08-07-04 09:11

the_expert
Kan kun giver dig ret. Forleden dag var det også galt med return. Jeg skrev et spørgsmål. se http://www.kandu.dk/dk/spg/44475 vedr. hans spørgsmål om gode sild.

MVH

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-07-04 09:39

Jeg er ret enig med hvad ”the_expert” skriver – det er ret sygeligt, at jagte point på den måde.
Men hvis jeg husker ret, er det ikke kun ”return” som gør det – der findes formodentligt mange andre tilfælde af mærkelige/dårlige tips og point bytteri.

Til gengæld kan jeg undre mig over, at ”the_expert” som kun har optrådt på ”kandu” siden d. 6-7-2004 går så meget op i det.

Men selvfølgelig burde ”Administrator” sørge for lidt opstramning, samt komme med nogle generelle retningslinier for sprogbrug/tips og point bytteri.

Personligt har jeg den indstilling til tips, at de godt må indeholde link til en hjemmeside – men der skal suppleres med en kort beskrivelse af indhold/fordel ved at benytte siden.

Et tips som kun består af et link – er totalt ubrugeligt og det bliver altid tildelt 0-point.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 08-07-04 10:26

til 7337

Ind imellem kan Dova godt komme med noget som jeg kan bruge og det sker jo - at man ind imellem, kan være svært at give point... Men så vidt jeg husker er der vist ikke så mange af Dovas jeg har givet. Men det skal jeg lige have tjekket.
Hilsen fra Karin

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 10:37

Så er jeg da ikke den eneste return er plat over for når man påtaler hans usmagelige adfærd.

Zerg og B_P, hvis vi brugere ikke opponerede mod denne infantile adfærd ville Kandu hurtigt blive et ligyldigt chat og pjat forum - og sikkert lukket.

Jeg har hørt mange lad stå til kommentarer i det halve år jeg har været med og er nok også selv blevet lidt mere ligeglad (nok mest fordi det nu er sommer og der så mange herlige ting man kan foretage sig), men hvis ingen havde råbt op når det blev for slemt og havde fået bremset ramses og den frejdige så ville endnu flere dygtige aktiver være forsvundet (læs brugere). Jeg har set flere vidende og hjælpsomme mennesker forsvinde på grund af det barnlige pjat og hvis man tjekker lidt på nogen af de mindre aktive som stadig har mange point vil man se kommentarersom out of topic og lignende. Synd for spørgerne.
At Zerg kan tjene point på at bedømme, tja, den slags har jeg stort overskud af, men kan desvære ikke give ham dem.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-07-04 10:39

BjarneD>>

Tag ikke fejl, je ger skam også træt af de typer der "misbruger" systemet her, me nder har efterhånden været utallige tråde om den slags, og et eller andetr sted er vores debat om emnet jo ligegyldig, og den eneste løsning er at få kandu.dk administration til at gribe ind

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 08-07-04 10:41

BjarneD

Da jeg for 13 uger siden tog på skole var jeg ikke herinde en eneste gang men tilstanden var/er præcis den samme som da jeg gik dengang. Tror ikke det ændre sig før kandu bliver lavet om.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 10:44

Vi er jo slet ikke uenige!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-07-04 10:48

Lykkebo > Det 7337 (jeg synes ellers det var 3773) hentyder til, er svaret om kylle,pylle,rylle. Det var fordi 7337 sådan set svarede på det før jeg gjorde. Men det gjorde ellebye sådan set også, så det var nok bare derfor der var lidt undren over, at du ikke valgte den første kommentar som svar. Men rolig, det er du ikke den eneste der ikke gør, Og det må da være værre, som jeg har set nogen gange, at en spørger vælger et forkert svar selv om en anden har givet det rigtige.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 08-07-04 10:51

Oki

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 08-07-04 11:02

Lige en generel kommentar.
Hvor længe jeg har været på kandu eller om jeg er den ene eller den anden kan så for vidt være ligegyldig.
Men jeg er ikke så gammel i gårde herinde, og kender ingen af jer.
Jeg har bare stødt og flere underlige ting herinde.
Jeg tror som ikke at det hjælper så meget at lave indlæg a la det her men omvendt så vil der jo hurtig hersker det store anarki herinde hvis man bare lod stå til.
Jeg er da også klar over at den dag return bliver træt af legen så er der en anden der leger den samme leg.
Derfor skal det jo ikke afholde mig fra at bruge 50 point på at fortælle return og co at de er for latterlige og for gennemskuelige.
Klart at hvis kandu lader det skagens spørgsmål med de 700 point til aims1/return passere, så vil det være svært for alm mennesker at tage kandu alvorlig. For det julenummer var bare for åbenlyst.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-07-04 12:15

3773 = 7337

Korrekt. Jeg har "arvet" profilen, fra en spasmager, der mente det var sjovt med navneligheden. Var selv forvirret første gang jeg så den (det synes man var mægtig sjovt).

Kommentar
Fra : Kraus70

Dato : 08-07-04 13:29

kraus er uenig med den største nar herinde

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 13:36

Kraus skulle måske fortælle hvad og hvorfor. Kan man ikke begrunde sin holdning sagligt er den uden betydning.
Nyt nick sikkert = kujon

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-07-04 16:26

[hør] BjarneD, kan det være rigtigt når man får en lille mistanke om, at en eller anden har oprettet en ny profil fordi vedkommende ikke tør sige sin mening uden at blive "genkendt". Det er da

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 17:10

Det skulle da være underligt, at en spritny bruger hopper rundt i 3-4 tråde som jeg aktuelt deltager i og skriver nøjagtig det samme. Noget tyder på, at det er mig der er narren, og så kan man jo bare håbe, at denne nar udfører noget med en vis underholdningsværdi for er det ikke det narre er til.
Jeg kan godt klare den slags, men der var da een ny bruger der skyndte sig at lukke af samme årsag.

Der er åbenbart nogen hvis ego er så stort, at de vil have lov til alt, men ve dem der kunne få samme tanke.

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 13-07-04 10:05

Se lige dette spg. og ikke mindst hvem der har "fået" pointene.

http://www.kandu.dk/dk/spg/44258

/hanse

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 13-07-04 10:33

Følgende skrivelse er gået til kandu:

/hanse
----------------------------------------------------------------

Jeg skal venligst bede jer om at undersøge denne bruger:

Medlemsnummer 141333
Brugernavn return

foranlediget af disse besvarelse af samme person:

http://www.kandu.dk/dk/spg/44258
http://www.kandu.dk/dk/spg/44261
http://www.kandu.dk/dk/spg/44222
http://www.kandu.dk/dk/spg/37313
http://www.kandu.dk/dk/spg/42812

samt om personen måtte have flere profiler.
På vegne af adskillige medbrugere

Med venlig hilsen
-------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-07-04 10:39

Tak Hansemor!

Godkendelse af svar
Fra : the_expert

Dato : 22-07-04 07:54

Tak for svaret Dansende_T.