/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke connecte
Fra : bamse55
Vist : 474 gange
101 point
Dato : 19-06-02 20:22

hej alle sammen jeg bruger edonkey2000 når jeg starter der op står der not-connected så trykker jeg på connect men der sker ikke en skid. det er rimlig surt ja lige så surt som at sejle med tømmerflod i modvind.

Accepteret svar
Fra : Harbo21

Modtaget 101 point
Dato : 19-06-02 22:47

Jeg har selv haft det program, og det skete også tit at jeg ikke kunne connect,
så slettede jeg det installere det igen og så kørte det fint..
Du kan jo også bare bruge kazaa, det er næsten det samme....
Håber det kunne hjælpe dig,

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 19-06-02 23:06

Du har formentligt tabt serverlisten. Hvis du klikker på servers kommer der formentlig ikke nogen frem. Er tit sket for mig... men det er der råd for. Du kan gå ind på www.edonkey2000.com/servers.html og så klikker du bare løs på ipnumrene og derved får du servere ind i din serverliste og så kan du igen connecte.

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 19-06-02 23:17

Korrektion.... der kommer ikke ret mange servere frem på www.edonkey2000.com/servers.html.

Gå istedet ind på edonkey2000.com og klip på server list oppe i hjørnet så kommer der en mega lang liste med servere og her klikker du bare løs. Derved får du opdateret din serverliste.

Kommentar
Fra : PeWo

Dato : 19-06-02 23:28

Tillæg... når man kommer ind på server siden kan man, nederst på siden til venstre, klikke på "add all" og alle serverne bliver lagt ind i eDonkey.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-06-02 22:31

Har du husket at sætte flueben i always stay connected ?
Har du prøvet med bot?
Bruger en form for firewall?
Har du husket at slå (hvis du bruger Win xp) firewall fra i XP? det giver
nemlig problemmer hvis den er sat til.

--
ICQ: 16197205

Kommentar
Fra : Sorceror

Dato : 20-06-02 14:25

EDonkey2000 er et godt program, men husk lige én ting: Det tager lang tid for det at connecte til netværket! Det kan tage op mod en time, men andre gange er den på med de samme. Den holder tit sin forbindelse i lang tid, men når den ikke holder længere, kan der igen gå lang tid før den kan finde en ny forbindelse, da den gennemgår alle serverne på serverlisten.

Bare lad den stå i noget tid. Den skal nok finde en forbindelse på et tidspunkt. Du skriver godt nok, at der ikke sker noget når du trykker "connect", men du skulle gerne kunne se i bunden af vinduet, at den prøver de forskellige servere.

Hilsen Sorceror!