/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Dvd brænding
Fra : jonassr
Vist : 274 gange
25 point
Dato : 07-07-04 20:37

Jeg står og skal til at købe nogle brændbar skiver men hvilken slags skal jeg købe ? hvor kan jeg se hvilken brænder jeg har ?

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 07-07-04 20:39

Kan det passe den hedder IDE DVD-ROM 16x ?

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 07-07-04 21:33

nej.. for så er det ikke en brænder...

Den heder noget i stil med "IDE DVD-RAM"

Hvordan ved du at det er en DVD-brænder og ikke et DVD drev?

mvh Brommi

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 07-07-04 21:36

Foresten så vil jeg anbefale at købe DVD skiverne i tyskland på nettet på denne side. Jeg har selv handlet der flere gange.
http://www.cdrsite.com/
For at spare penge og få så mange skiver for så få penge som muligt så køber jeg 2x skiver.. 50stks koster ca 155kr der... portoen er 77kr næsten uanset hvor mange skiver du skal ha. (jeg bruger Prodye 2x DVD-R)

Mvh Brommi

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 35 point
Dato : 07-07-04 21:53

http://www.lavalys.com/index.php?page=products_index
Download det her program, så kan du se hvilken brænder du har!

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 07-07-04 22:37

Tror måske jeg har fundet ud af det nu.. kan den hedde PIONEER DVD RW DVR-107D DVD+RW/DVD-RW DVD+RW:8x/4x, DVD-RW:8x/4x, DVD-ROM:12x, CD:24x/24x/40x??

Og hvilke skiver skal jeg så købe + eller

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-07-04 22:55

Du kan bruge både + og - dvd skiver! Så bare køb

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 07-07-04 23:04

Tak for svaret tedd.