/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
uforklarlig hakken??!!
Fra : Befan
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 07-07-04 16:59

Hey.

Det sker det nogen gange når jeg starter til spil, og har spillet i nogen tid, så begynder den at hakke helt vildt unden nogen grund, indtil at jeg går ud i windows og ser at CPUen ligger og køre på tæt 100%. Har dog prøvet nogen gange, hvor jeg har spillet vidre hvor det forsvandt igen.
Så når jeg genstarter pcen, holder det så op. Men kommer som sagt i perioder, det sker hveranden eller tredje dag, men kun når jeg er inde i spil.
Håber at i kan hjælpe mig med dette meget iriterende problem!!???

MVH Befan

Accepteret svar
Fra : Henrik7500

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-04 17:07

Prøv at køre en spy-ware test

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 07-07-04 17:08

bruger du xp kan du se i "task manager" (alt+ctrl+del) processes hvad det bruger cpu'er
det kan være scandisk nogle gange nå jeg spiller begynder pauseskæreme og så gå det næsten i stå.

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-07-04 00:18

hesp :

Der har jeg prøvet at gå ind, og der er det den der hedder Aktiv systemproces der står på ca 100 % af CPUen...
MEn det synes jeg bare ikke at det forklare noget, men det kan være at der der en af jer der ved det.

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-07-04 00:21

Henrik7500:

ja jeg har kørt en spy-ware test med add-aware 6.... og den fand ikke noget af betydning

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 08-07-04 16:09

er det kun det ene spil eller er det alle spil

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-07-04 16:47

Det sker i stort set alle spil..

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 08-07-04 16:51

Prøv at downloade spybot her fra http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=73

Og så kør den den er lidt beder end den du har.

Ps. Husk at opdater den inden du kører den

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 11-07-04 16:00

Tak for svaret Henrik7500.
Det ser ud til at virke.... og der er ikke kommet noget bedre, så du for bare pointene.

MVH Befan