/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Excelark til kontaktpersoner i Outlook -~
Fra : Bredan
Vist : 313 gange
20 point
Dato : 07-07-04 12:37

Hvordan flytter man kontakterpersoner i et excelark til kontaktpersoner i Outlook ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-07-04 12:39

I Outlook klikker du på Filer, vælger importer eksporter, og her vælger du så punktet, importer fra et andet program eller fil, og så kører den ellers derud af

Kommentar
Fra : Bredan

Dato : 07-07-04 13:14

Jeg har prøvet at importere filen i Outlook, men de enkelte celler bliver ikke 'smidt af' de rigtige steder.

Jeg har lavet min excelfil om til et cvs-format (kommasepareret) og outlook kan ikke rigtig gruppere mine data ???

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-07-04 15:51

Har du sørget for, at felterne er mappet til de rigtige steder - se Engelsk hjælp nedenfor:

If necessary, map fields from the file you are importing to Outlook fields.
How?

Click Map Custom Fields.
In the From box, drag the field you want to convert onto the Microsoft Outlook field listed in the To box.
To see additional records in the From box, click Previous or Next.

To remove all mapping, click Clear Map.

To reset the original mapping, click Default Map.

To display additional fields in the To box, click the plus sign (+) next to the field. For example, to display the Business Street and Business City fields, click the + next to Business Address.