/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Frisør Coiffure i Roskilde
Fra : Shari
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 07-07-04 10:41

Jeg overvejer at besøge ovennævnte frisørsalon i Skomagergade i Roskilde.

Jeg skal klippes og farves og vil gerne høre, om nogen har erfaring med denne salon ????

Kan de klippe og farve godt ?

Og hvis ja, hvem af frisørerne skal jeg så bestille tid hos ?

Jeg har meget tyndt hår, og det er vigtigt, at klipningen er er helt i orden.

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 30-09-04 08:43

Som frisør kender jeg salonen, men er aldrig blevet klippet der...
Gå der ned og få en god snak med frisøren, det er det bedste råd jeg kan give dig...
Fordi en er blevet klippet af en bestamt person, er det jo ikke sikkert du vil være tilfreds... Du må prøve dig frem.. og bliver du glad for at komme i salonen og vil prøve en af de andre frisøre dernede, så er det ingen skam..Det vigtigste er at kunderne er glade og tilfredse.. God fornøjelse..