/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Mine børn er ikke længere så bange..
Fra : nenita
Vist : 680 gange
5 point
Dato : 06-07-04 22:23

Hej alle sammen
En lille positiv tilbage melding. Jeg har været i retten - jeg er blevet sepereret og ikke mindst
jeg har fået FULD FORÆLDREMYNDIGHED OVER ALLE 3.
Min eks. ringet stadig og skiftevis truer og tigger, men nu er der kommet ro over os.
Det eneste som vi nu mangler er at få huset solgt, så er alt fint.
Jeg vil sige tusind tak til alle jer som har støttet, trøstet og lagt øjne til mine skriverier medens alt dette stod på.
Jeg og ikke mindst mine børn er bare så glade nu.
Tusind tak.
Nenita

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 06-07-04 22:38

hej Nenita..
godt at høre at der er kommet lidt ro over jer....
Og ikke minst at dine børn har det beder..
Nu skal i bare ha lidt tid til at finde jer selv og hinande igen..
Ønsker jer alt godt frem over..
Louise

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-07-04 22:40

Nu er jeg ret ny her, og har ikke fulgt med i skriverierne som du kalder det, Men stort TILLYKKE med det og held og lykke i fremtiden

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 07-07-04 00:49

Jeg har heller ikke fulgt med i det. men også et meget STORT tillykke herfra. Dejligt at der kan komme lidt ro på :)

mvh Brommi

Accepteret svar
Fra : Lexi

Modtaget 5 point
Dato : 07-07-04 12:28

Det er dejligt at høre Nenita.
Det er hårdt når en familie splittes op, især børnene lider, men det viser sig heldigvis ofte, at tiden arbejder for en bedring af tingene.
Efterhånden som man får de praktiske ting på plads, får man også mere overskud til at tænke på børnene og sig selv og få "den mentale uro" bearbejdet og kan begynde at planlægge sit nye liv. Husk at være meget opmærksom på dine børns humør - det kan svinge meget - og husk at de er meget opmærksomme på dig: Kan de se at du har det godt, vil det også smitte af på dem.
Held & lykke til jer alle - og skriv gerne igen hvis du har brug for lidt støtte.

Godkendelse af svar
Fra : nenita

Dato : 11-07-04 21:49

Tak for svaret Lexi.

Igen tak for jeres støtte

Nenita

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 07-03-05 10:50

Hej Nenita,

ET STORT TILLYKKE herfra... det er FEDT at høre at I har fået en tålelig ordning, og ikke mindst at børnene IKKE er så bange mere. Jeg må indrømme at jeg har tænkt på hvornår du meldte tilbage men ved også godt at når alt der her står på, så har man ikke lige overskud til at skrive.. så gælder det bare om at holde skindet på næsen og lade op til næste dag... men som sagt... FEDT at høre at det går fremad... TILLYKKE

Mvh
BigDane_dk

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 09-03-05 11:35

Hej
Endnu en tilbage melding til dem som er interesseret.

Amtet har lige nægtet faderen samkvem med børnene. De har været til samtale med en børnesagkyndig i amtet og derefter har de afslået hans ansøgning om samkvem. Det er børnene utrolig glade for, det har givet lidt rere ro.
Nu mangler vi bare at han holder op med at ringe om natten - vi tager aldrig telefonen, men det er forstyrende.
Den sidste måned har jeg haft stikket hevet ud om natten, men jeg kan se opkaldene på nr. viseren.
Mvh
Nenita