/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
QCD Player
Fra : Leon85
Vist : 413 gange
200 point
Dato : 06-07-04 18:44

Jeg bruger QCD player til at afspille mine mp3 sange med. På deres hjemmeside (www.quinnware.com) kan man downloade et plugin, Sonique-2-QCD 1.31, som gør det muligt at se visuelle plugins fra Sonique playeren. Er det egentligt muligt at se Winamp's visuelle plugins med QCD playeren ved hjælp af et eller andet plugin-program, eller lignende?
MVH og på forhånd tak Leon

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 07-07-04 00:49

Ja det burde absolut ikke være noget problem, jeg mener faktisk også at det står på deres hjemmeside....jeg mener endda at der gemmer sig en plugin der et sted

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 08-07-04 15:17

Oki, men jeg synes ikke at jeg kan finde den ): Der er kun plugin'net til Sonique.

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 10-07-04 12:42

Har lige fundet ud af, at man ikke kan ):

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 10-07-04 16:47

Hmm nederen da...jeg mente bare at der fandtes en plugin, men det gør der jo så ikke