/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
gæstebog på hjemmeside
Fra : rednuf
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 06-07-04 17:58

Søger en god gæstebog til min hjemmeside, en der er "min egen" altså ikke et links til en udefra.
Er der nogen der kender, selv bruger, et program til upload af en god hjemmeside?
Det må gerne koste noget.
Hej rednuf

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-07-04 18:05
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 19:39

Hvis du har FrontPage og dit webhotel understøtter FrontPage extensions kan du lave en via indbygget skabelon i FP.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-07-04 00:09

Der findes et hav af gratis gæstebøger rundt om på nettet, så hvorfor ikke bruge en af dem?
Du kan bare linke til den som en side i sit eget vindue!

Kommentar
Fra : rednuf

Dato : 08-07-04 00:15

jo da det gør der, men problemet med mange af dem er at de har kun en kort levetid
og så er alt hvad der er blevet skrevet tabt når de lukker. Har været ude for det 3 gange
indenfor godt et år.
rednuf

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-04 18:36

Ja det er jo et problem, som er til at forstå.
Men jeg har da selv en gæstebog, som jeg har haft i snart 5 år, så der er da nogle af dem der er stabile. Den er på
http://two.guestbook.de/

Godkendelse af svar
Fra : rednuf

Dato : 08-07-04 21:04

Tak for svaret severino.
Som du siger ser den stabil ud, så den prøver jeg.
Hej rednuf