/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Træterrasse
Fra : madamolsen
Vist : 831 gange
20 point
Dato : 19-06-02 13:07

Hvor kan jeg finde beskrivelser/illustrationer af træterrasser. Vi skal have lavet en sådan i en have med stor niveauforskel i alle 4 verdenshjørner i forhold til terrassen.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 20 point
Dato : 19-06-02 16:47

Hej madamolsen

Det bedste, jeg har fundet om emnet, er følgende helt nye bog, som kan lånes på ethvert folkebibliotek:

Andersen, Ingvald: Terrasser af træ.
Udgivet 2002. 47 sider, illustreret i farver.
Nyt Nordisk Forlag.
Opstilling i folkebiblioteker: 63.51

Du må nok påregne, at skulle skrives op til bogen, men ventelisten er de fleste steder meget kort.

De bedste hilsner
Rellom

Godkendelse af svar
Fra : madamolsen

Dato : 20-06-02 21:46

Jamen, du har helt ret - bogen er bestil, men har tilsyneladende ikke været på hylden, s levering tog lidt tid, før jeg fandt den et andet sted.

Men "-eet er søkort at kæse - noget heeelt andet er båd at styre" som en klog mand engang sagde. Der findes ikke noget så godt som ERFARINGER - derfor havde det været rart, om der havde været en behjertet person, som selv havde bygget en sådan - og havde nogle erfaringer, som han/hun ville øse af.

Tak for dit svar

Kommentar
Fra : madamolsen

Dato : 20-06-02 21:46

Jamen, du har helt ret - bogen er bestil, men har tilsyneladende ikke været på hylden, s levering tog lidt tid, før jeg fandt den et andet sted.

Men "-eet er søkort at kæse - noget heeelt andet er båd at styre" som en klog mand engang sagde. Der findes ikke noget så godt som ERFARINGER - derfor havde det været rart, om der havde været en behjertet person, som selv havde bygget en sådan - og havde nogle erfaringer, som han/hun ville øse af.

Tak for dit svar

Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 29-07-04 20:16

WWW.traeterrasser.dk jeg ved hvad der skal til Mvh Steen