/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Plantegning over lejlighed
Fra : taras
Vist : 9112 gange
20 point
Dato : 06-07-04 10:36

Jeg har fået en ny lejlighed fra d. 15. august, og jeg er meget glad :)

Jeg har været oppe og se lejligheden en enkelt gang, og jeg har desværre ikke mulighed for at komme til at se den igen før jeg flytter ind.

Når jeg har overtaget den,har jeg en måned før jeg skal være ude af min gamle lejlighed.

Problemmet er umidelbart at jeg meget gerne vil lave en masse ombygninger i den "frie" måned, men for at jeg kan begynde at planlægge det i god tid, skal jeg bruge en plantegning over lejligheden.

Jeg bor til leje hos AAB, men de har ikke en plantegning....

Mit spørgsmål er derfor....

HVOR? Ja hvor finder jeg en plantegning over min lejlighed ???
...det må da være til at finde et eller andet sted.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:38

Den har udlejer. Siger de nej, er det fordi de ikke gider finde den. Jeg har ALDRIG oplevet at de store boligselskaber ikke var i besiddelse af tegninger.

Kommentar
Fra : taras

Dato : 06-07-04 10:42

Jeg har stået inde på deres kontor personligt, og fægtet med armene (først ydmygt, derefter bestemt) , da det også var min første antagelse, men ligegodt hjalp det.

Accepteret svar
Fra : asim1

Modtaget 30 point
Dato : 06-07-04 10:45

Kan du ikke være så heldig at de har nogle tegninger hos teknisk forvaltning i Københavnskommune ??
Bare et bud.

Asim

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:45

Hos AAB????

Er det en uhyrlig gammel bygning?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:46

Er det i københavn????

Korrekt, at teknisk forvaltning mange gange har tegninger.

Kommentar
Fra : fisherprice

Dato : 06-07-04 10:52

Ja, Teknisk Forvaltning (eller hvad de kalder sig i KBH) har tegningerne da disse har indgået i myndighedsgodkendelsen i sin tid.

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 06-07-04 10:53

>3773<
Tror jeg det er, jeg er jo en af de her Googel folk, og fandt frem til det var i Kbh.

Kommentar
Fra : taras

Dato : 06-07-04 10:54

Nej det er ikke en særlig gammel bygning.....

Jep det er i københavn!

Teknisk forvaltning... den prøver jeg :)
Alle jeg har snakket med siger at jeg skal ringe til min kommune... det er fandme et vidt begreb :(

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:54

Imponerende, må man sige

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 06-07-04 10:56

Bare ring til deres hovednummer så bliver du stillede om

Asim

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:57

Du ringer til kommunen og spørger efter teknisk forvaltning. Du må nok påregne at de vil have gysser for en kopi af tegningen.

Jeg fatter stadig ikke boligforeningen, men sådan er der så meget.

Kommentar
Fra : taras

Dato : 06-07-04 10:57

Argh... jeg lider også af googleisme, nogle der kan finde Teknisk Forvaltning i KK til mig ?

Kommentar
Fra : taras

Dato : 06-07-04 11:00

Fandt den selv.... www.btf.kk.dk

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 06-07-04 11:02

Held og lykke med det.

Asim

Kommentar
Fra : taras

Dato : 06-07-04 11:04

Tager sku ned til Bygningsinspektoratet, det ligger 2 min. fra hvor jeg er nu.

Kommentar
Fra : taras

Dato : 06-07-04 11:05

Har også sendt en mail til.... byggesagsafd@btf.kk.dk
Byggesagsafdelingen :|

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-07-04 12:08

Udlejer SKAL ligge inde med en plantegning over de lejligheder de har!!
Og jeg mener så ganske bestemt, at man har krav på, at få en sådan til sin rådighed!!
Jeg synes det lyder helt vildt skummelt, at AAB ikke skulle have plantegninger liggende.
Held og lykke med den nye lejlighed!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 12:17

Jeg synes også nærmest det lugter af vrangvillighed hos AAB. Det lyder sygt man skal sætte sig i udgifter for at få en tegning.

Kommentar
Fra : fisherprice

Dato : 06-07-04 13:47

Kopi af tegninger koster det samme som i f.eks. Vesterkopi.

Kommentar
Fra : taras

Dato : 07-07-04 11:28

Også er jeg efterhånden kommet til bunds i sagen....
Ved personlig henvendelse hos i kundecenteret:

Bygge- og Teknikforvaltiningen
Byggesagsafdelingen
Ottiliavej 1, 4.
2500 Valby
Vær. nr. 8

Der kan de hente en plantegning fra arkivet.

Tak til alle for jeres deltagelse.

Godkendelse af svar
Fra : taras