/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gode sild PLAT & SVINDEL
Fra : viskinge
Vist : 595 gange
1 point
Dato : 06-07-04 10:27

Er det ikke fantastisk at et 500 points spørgsmål kan blive besvaret på 3 minutter, og det er så "heldigt" at spørgeren netop lige er på det sted, der bliver foreslået.

Plat og svindel

MVH

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:28

...og?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:32

Bytte bytte...............det må man gerne!

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 06-07-04 10:36

er enig med dig viskinge.

DISrespekt til return's 2 profiler

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:40

Hvis i er sikre i jeres sag, skriver i til Rasmus fra kandu, så ryger man normalt ud. Er i ikke sikre, tjaeee.... det må i selv om.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 06-07-04 10:43

3773 >> tror ikke det er tilladt at bytte.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 06-07-04 10:47

Til 3773.
Du må da indrømme, at hvis man stiller et spørgsmål, er det uhyre sjældent, at få det eneste ene svar, og lukke spørgsmålet, inden for 3 minutter.
Hvordan skriver man til Rasmus??

MVH

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 06-07-04 10:49

Vil bare lige komme med denne kommentar, jeg har min EGEN profil her på Kandu, så bare skriv til Rasmus på Kandu.
Bytte og gi point er vel det der sker herinde hele tiden.

Asim

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:52

Det står der ingen steder man ikke må. I så fald var næsten alle de fast small-talk'ere røget ud. Man må dog ikke ping/ponge med point mellem egne profiler. Det har man frabedt sig.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 11 point
Dato : 06-07-04 10:53

Rasmus: service@kandu.dk
Jeg er også træt af Returns pointsvindel og ubehagelige adfærd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 10:55

At asim1 skulle være en reel profil gør det ikke mindre ufint slet ikke da return i en tråd har benægtet at kende asim1

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 06-07-04 10:57

utroligt hva point kan gøre folk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 10:59

Asim skriver og staver iøvrigt nøjagtigt som en anden kendt kandu, hmmmm...

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 06-07-04 11:01

>BjarneD<
og dermed mener du ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 11:09

Jeg mener at I er et par barnlige svindlere asim

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 06-07-04 11:14

Store ord du bruger .for noget så latterligt som de point og stjerner man kan få herinde, men du går åbenbart selv meget op i de point siden det kan hidse dig så meget op.

Kommentar
Fra : technic

Dato : 06-07-04 11:17

Det der lyder da som return når han varmer op, nu må du hellere lade ham være bjarne ellers kommer hele svineriet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 11:18

Hvor er de store ord?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-04 11:19

asim1

Hvem er det nu lige, der bliver ophidset, så meget at det er til at bræke sig over?

Citat
Fra : asim1 Send til en ven Dato : 02-07-04 15:25

Spørgsmål : "FuckKandu"

Efter at ha været på Kandu i nogen tid , syntes jeg efterhånden det hele virker enormt sammenspist. De Kendte herinde giver rask væk hinanden point, det er til at brække sig over. Og kommer nogen med et svar andre ikke bryder sig om, er folk herinde også hurtig til at rakke ned på hinanden.
Troede Kandu var for alle og ikke kun for de få udvalgte.
Giver 500 point for dem der tør skrive sin mening

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 11:23

--og hvem fik point?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-04 11:26

> Bjarne
Du kan jo gætte.

Asim1 har opnået det, som der blev klaget over. Han/hun er nu både "kendt" og sammenspist her på kandu.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 11:28

Men han har dæleme da fået nogle svar ved Return!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 11:40

Mon ikke, at det er det sædvanlige, vil gerne eje uden at fortjene

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-07-04 11:50

Nu må I sgu ikke være så hårde ved de dobbeltprofiler der måske er kommet så langt ud, at de ken føre en længere debat med sig selv, og give sig selv point. De kan jo være undskyldt hvis de er syge og lider af personlighedsspaltning.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-07-04 12:00

*LOL*
Et par platugler Asim og Return..
Jeg er helt enig med dova, han/ hun må lide af personlighedsspaltning OG storhedsvanvid!!
Kone og fem børn, hm hm.. Og der vides lige præcist hvor bodilles kro ligger.
Det lugter virkeligt af en og samme person der stiller og svarer spørgsmålet..
Det er da til at grine af!

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 12:17

Selvretfærdige BjarneD skriver:
Citat
Jeg er også træt af Returns pointsvindel og ubehagelige adfærd.

Skulle nogle være i tvivl om, at selvsamme BjarneD netop mestrer kunsten at være ubehagelig - så kig her!

http://www.kandu.dk/dk/spg/44391

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 12:20

Hej søde Frida

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 12:28

Hej selv 3773

Ska' vi så snart få banket en fest sammen??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 12:29

Sød det er da vist så meget sagt. Den eneste jeg har været ubehagelig over for i den tråd er da vist en af Fridas mange profiler
Jeg må have ramt dig særdeles hårdt siden du giver mig så meget opmærksomhed P.N..

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 12:32

Navnet er Pia Nielsen - dit sølle skvat

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 12:34

og her gik jeg og troede, atr det var PutteNus.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 13:55

kalliope aka fridaflip troede du var bannet herinde fra ??

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 14:02

Det er jeg sgu da osse

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 14:08

Fridaflipp / kalliope .............kunne godt lide at vide dit formål med at være herinde på kandu ?
ja altså udover at være ubehagelig.

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 14:10

Nå ku' du det?? jamen du ska' ikke vide alting

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 14:14

Men hvis du skifter tilbage til dit oprindelige nick, og spørger pænt -
kan det være jeg vil svare dig*GG*

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 14:19

Du har allerede svaret

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 14:31

Interessant betragtning the_expert du er oprettet idag, men har allerede en mening om at jeg er ubehagelig. Den eneste jeg påpeger er ubehagelig i denne tråd er BjarneD.......
Det skulle vel ikke være sån', at du er en god ven til BjarneD og Debilo

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 14:33

usmart the expert, at skjule sig bag et nyt nick! Har du problemer med at stå ved hvem du er?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-07-04 14:39

the_expert

hvad er det du mener at du er expert i, klaphat

per

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-04 14:41

Nå nu kommer dobbeltprofilerne op at skændes! Det her er guf for psykologistuderende

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 14:44

Hey Per.....Hva' fan... er du stadig på fri fod??....Troede ellers du var blevet
nakket af Briani's advokat*LOL*

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-07-04 14:45

tedd

hvilken side af skrivebordet sidder du.

per

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 14:47

Nå smutter - har en aftale med en flaskedreng*GG*
Hygge!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-07-04 14:48

Kalliope

a tror at avekatten blev indlagt med latterkrampe.

per

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 06-07-04 15:07

a ka å

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 15:08

Hva fa'en Per, jeg troede BFI havde hevet dig på hjul og stejle!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 15:10

Gad vide om Molo molestrerer BjarneD, fordi han har sat ham i forbindelse med de slemme nogen?

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 15:15

troede ellers fridaflipp var til middelalderende mænd

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 15:19

http://www.kandu.dk/dk/tip/8382 prøv den her herr Expert

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 15:20

Ja jeg er helt kvæstet. Molo og jeg er vist lige så gode venner som vi har været hele tiden, man kan bare ikke diskutere ordentligt når provokatørerne (godt gemt bag nye nick) blander sig med usaglige kommentarer.
Og nej det er ikke mig med det der expert nick (hvis det var ville jeg have tiet stille), men vedkommende ville gøre mig en stor tjeneste ved at melde sig så vi kunn e få en stor griner over Frida og hendes støvleslikker.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 15:20

til ...kalliope... ja du oser langt væk af ubehag
til ...bibsamie... jeg er expert i at kunne se at fridaflipp er ubehagelig

Du er måske også opmærksomhedsøgende ?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-07-04 15:21

ærlighed varer længst min ven, så hvad var der forkert sagt.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-07-04 15:24

the_expert

hvordan kan sådan en barnsunge som dig udtale sådanne noget baljepis.

per

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 15:29

bibsamie har du ikke lært hjemmefra du kun skal sige noget når du har noget fornuftig på hjertet? og lige i øjeblikket snakker du mest for at holde fluerne væk fra munden.

Experten
/Der ikke tror bibsamie er den hurtigste knallert på havnen.

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 06-07-04 15:31

host, host en sand expert sandelig

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 15:41

hihi....det eneste jeg kan få øje på the_expert er god til - er at gemme sig bag en mere kendt profil (sikkert en jeg har smækket lidt over næsen ) samt til at lade sin inkarnerede ondskab langsomt og skjult sive ind i mellem linjerne......

Kan I fortsat hygge....altså nogle af jer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 15:52

Fridas kommentar passer flot på hendes egen adfærd, meget endda.

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 15:56

Du kunne ikke ha' udtrykt dig mere forkert Bjarne.......
Mine ondskabsfuldheder er langt fra skjulte*LOL*

Du er bare knotten, fordi jeg opdagede hvor gemen en karl du i virkeligheden er
Men go' dag til dig osse*SS*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 16:03

Jeg er ikke knotten og experten har stadig ret. Du ved jo godt jeg har ondt af dig PutteNus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-04 16:05

Frida....

Hvem plejer at skrive Fridaflipp?

Hvem glemmer de store bogstaver?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-07-04 16:10

alle i inkarnerede skvatrøve, kan i ikke se at så snart Kalliope ?? er på banen så er der gang i den, uden hende træder i jo bare vande ik. men i kan jo også bare tale om knallerter her på kandu, der er jo mange herinde der ikke opnår andet end en knallert.

per

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 16:21

Hvorfor holder du ikke til i et chatroom for midaldrende liderkarle, Per?
Du er bare så streng og fremturende hver gang der er kvinder på banen, og særdeles grov så her kan du få noget af det samme.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 16:24

for en god ordenskyld er jeg ikke en person nogen af jer kender men har nu stiltiende fulgt debatten omkring nogen personer herinde, en af disse er fridaflip aka kalliope.
Til f.eks dig 3773 kan man jo lave bevidste gramatiske fejl
Så må hellere skrive på retdansk nu.
Jeg kender ikke BjarneD men undrede blot mig over, at den opmærksomhedssøgende Pia Nielsen aka PutteNus kastede sin gylle udover ham.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-04 16:28

viskinge

Jeg tror du tænker på dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/44472

Du har da ret i at det hurtigt blev besvaret/lukket, men så vidt, som jeg husker det, ville spørgeren tage til stedet i løbet af ugen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 16:33

Jeg har rigeligt råd til at købe så det er nok dette du mener ans
Citat
Tak for svaret asim1. mange tak for det gode svar det vil jeg prøve med min kone og 5 børn inden længe forsat god dag

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 16:35

Sjovt nok dukker PutteNus op hver gang vi udveksler meninger om den slags, som en flue til l...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 16:40

Til the_expert, du skal ikke undre dig over gyllespredningen. Den har stået på meget længe og jeg gætter på, at jeg på et tidspunkt har ramt et eller andet ømt uden egentlig at ville det.
Jeg er sådan set ligeglad med hendes udgydelser så længe de ikke rammer uskyldige, men jeg er hammer træt af at man ikke kan få sig en rigtig ærlig debat, der går ind til benet uden hendes og hendes proselytters gemene indblanding.

Nu er det tid til praktisk arbejde så I bnliver fri for mig lidt igen

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 16:41

Og eksperten undrede sig slet ikke over, hvorfor BjarneD kastede gylle udover Molo??

At Fridaflip, Pia Nielsen - og nu osse PutteNus skulle være den eneste opmærksomhedssøgende herinde er noget vås......Man kan da være helt sikker på at få opmærksomhed, når man som du opretter en ny profil, blot for at svine andre til lidt mere anonymt end det ville ha' været, hvis du i stedet havde brugt din oprindelige profil......Føj da the_ekspert.....du er vist heller ikke den hurtigste knallert på havnen

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 16:45

Og BjarneD har fået sig en allieret*GG* Mens du laver det praktiske Bjarnemand, så lader vi the_expert kører kanonerne frem

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 16:50

På falderebet vil jeg lige oplyse, at det var dig jeg hentyde til da jeg opfordrede Molokyle til at dyrke sit SA (Sicherheits Abteilung)da du åbenbart påtog dig at beskytte ham på din sædvanlife småfascistiske facon. Kære PutteNus. Ingen fattede det.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-07-04 16:53

BjarneD

bjarne har du stadig ikke fundet ud af hvordan man slipper for flere indlæg, jo ser du nederst i venstre hjørne er der et lille grønt flueben hvis du med din markør trykker på den og sender indlæg så slipper du for at blive så fandens harm. men det havde du måske glemt??

per

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 16:58

Er det mig du henvender dig til BjarneD???
Hvis det er, så tror da fanden at ingen fatter det - er du sikker på du selv gør??
Du havde sgu forladt tråden, da jeg bringer et indlæg,
så hallo Bjarne..om igen!

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 17:04

Øhmm du er da i tomgang nu

Og eksperten undrede sig slet ikke over, hvorfor BjarneD kastede gylle udover Molo??

At Fridaflip, Pia Nielsen - og nu osse PutteNus skulle være den eneste opmærksomhedssøgende herinde er noget vås......Man kan da være helt sikker på at få opmærksomhed, når man som du opretter en ny profil, blot for at svine andre til lidt mere anonymt end det ville ha' været, hvis du i stedet havde brugt din oprindelige profil......Føj da the_ekspert.....du er vist heller ikke den hurtigste knallert på havnen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 17:22

Uden for nummer !

bibsamie :

Citat
..ærlighed varer længst min ven !!!

Så sandt; som det er sagt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 17:28

>the_expert
At køre i tomgang er når man er nødt til at kopiere andres indlæg*GG*

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 18:21

For at påpege den tilstand du befinder dig i pt

Tror IKKE du tænder på alle 4 tændrør )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 18:49

..eller for at sige det på en anden måde - fordelerdækslet er revnet.

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 19:18

Nå, der er nok gang i andegården. Sikke da en gang Rip Rap og Rup snak - mangler bare taleboblerne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 19:22

Er det sådan nogen du plejer at bruge PutteNus?
Citat
bla bla
bla bla bla bla
bla bla

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 20:13

http://www.natsunivers.dk/muserne.php
Citat
Kalliope: Kalliope betyder "hende med den smukke stemme" og er en af Muserne. Hun var, med den Thrakiske konge henholdsvis flodgud Oiagros, moder til Orpheus

På skrift er der ikke noget smukt og jeg vil slet ikke blive overrasket hvis det er en hæs Cecil stemme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 21:15

BjarneD -> Pas nu på; du ik' bli'r for lærd !!!

Lad os i stedet bede viskinge uddybe spørgsmålet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 21:22

Bjarne tror mere det er en hjemmerullet *HOST* )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 21:22

Du har ret Molo, min forstand rummer slet ikke alle de der ting.

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 08-07-04 11:23

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 11:31

Tak for det Viskinge, men nu bliver jeg jo nok beskyldt for pointprostitution eller det der er værre af, .... ja vi ved nok hvem