/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kusadasi, Tyrkiet
Fra : skgr
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 05-07-04 21:47

Jeg skal også til Kusadasi i august. Er der nogen der ved noget om hvordan prisniveauet er. Og er det billigt at købe bl.a. kopitasker, bælter og solbriller. Jeg har lige været i Sunny Beach, hvor næsten alt var meget billigt.

Kommentar
Fra : Toyotas

Dato : 05-07-04 21:58

Ja, jeg har været i Tyrkiet indtil flere gange. Du kan med fordel købe disse ting til en billig penge,men pas på kopier af de originale varer.Det er tradition i Tyrkiet at man prutter om priserne.Priserne skal ned på 1/3 del af den oprindelige pris.
Det kan du gøre og du bliver glad for varen.Tyrkerne elsker det at prutte.Så prut lige så meget du lyster.De har mange basarer,så gå trygt kun hen til dem og prut,men husk,prisen SKAL ned på 1/3 del af hvad de forlanger.
Med venlig hilsen
Michael Bjergstrøm
Og rigtig god tur.
NB.At spise ude er også billigt,men lad vær med at købe vin på restaurant.Det er enormt dyrt, så hellere øl.