/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Alcatel
Fra : missharley
Vist : 765 gange
46 point
Dato : 05-07-04 18:28

HJÆLP !!!!!!!!!!!! Jeg kan ikke få min Alcatel unlocked . Jeg har haft mobilen i snart et år, men vil nu gerne bruge mit andet simkort. Er der en der evt. kan hjælpe mig ????

Knuz Nanna

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 05-07-04 18:31
Accepteret svar
Fra : Jenskumar

Modtaget 56 point
Dato : 05-07-04 18:45

du kan få en unlock kode og en vejledning til hvordan du låser din mobil op, hos det mobilselskab, som det er låst til.

Godkendelse af svar
Fra : missharley

Dato : 05-07-04 18:50

Tak for svaret. Og tak til den anden, men nu er det jo en Alcatel og ikke en Nokia, så jeg kan desværre ikke bruge den hjemmeside der er sendt til mig. Og jeg kan ikke få den låst op ved selskabet. De vil ikke give mig koden..... Men ok, jeg må prøve mig frem.

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 05-07-04 18:53

det er ikke kun nokia der eogså alcatel og ander tlf der ind
http://www.sitecenter.dk/unilock/hjemmeside/

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 05-07-04 18:53

det er ikke kun nokia der eogså alcatel og ander tlf der ind
http://www.sitecenter.dk/unilock/hjemmeside/

Kommentar
Fra : missharley

Dato : 05-07-04 18:56

Tak ven. Jeg forsøger, men jeg kan sgu ikke komme til at lave p, w og + . Der kommer kun til at stå en masse stjerner. Men tusink tak for svaret.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 05-07-04 20:17

hej
det selskab som telefonen er låst til SKAL give dig koden til telefonen vist ambonement er over ½år gammel
ellers kan du finde en unlocker her www.dkunlock.dk

hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : missharley

Dato : 06-07-04 11:27

Okay. Jeg kontakter dem snarest. Tak for svaret.