/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
simcity 4000 rust.....
Fra : tronddk
Vist : 667 gange
53 point
Dato : 05-07-04 15:51

der er 2 ting hva betyder den der rcl med de 3 søjler (grøn blå og mørke gul) og hva for huse skal man ha for at man får ligt fler penge for man kan sku ikke få det til og køre rundt selom at man sætte skatte på 20 % helevejen ned nogle der har forslag til de 2 spg ?

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 05-07-04 17:30

Snyde koder

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 05-07-04 17:48
Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 05-07-04 19:32

vel ikke snyde for det syntes jeg ødelægger spillet

Accepteret svar
Fra : Wizardz

Modtaget 53 point
Dato : 06-07-04 20:51

Hejsa.

Det ser jo ud til at du bør have lidt mere tålmodighed...

Felterne / søjlerne betyder: Grøn=Recidential/Huse Blå=Comercial/Foretniger Gul=Industrial/Industri i hver kategori er der igen et felt der tillader tætter bebygglse: lyst felt= mindre/små huse Mørkt= Store huse

Hvad angår ekstra penge er det noget svært.. først skal du have bugettet til at stemme, hvilke er en stor opgave i sig selv.

Men har du ikke tålmodigheden er der kun een mulighed for at få flere penge/simoler, ved at bruge følgende snydekode:

først tastes (samtidig): ctrl+X
herefter kommer der en grå tekst kasse op i venstre hjørne her skriver du: weaknesspays og tast enter herefter og vupti så har du fået 1000 simoler i kassen, vil du have flere kan du kopier sætningen med ctrl+c og gentage den i det uendelige med ctrl+v

Denne kode er såvidt jeg ved den eneste der giver simoler til kassen.

Du kan finde flere koder på nettet: søg på google med fx. SC4 cheats

Håber at du får det hele til at virke :)

hilsen
"Sim" Wizardz

Kommentar
Fra : Wizardz

Dato : 06-07-04 20:56

glemte lige at sikrive at du også skal huske at have politi, brandvæsen og skoler til at dække de områder med beboelse, husk også at have butikker i nærheden samt rigeligt med strøm & vand, hertil kan du plante nogle grønne områder ved beboelsen. hvad angår skatten, så betyder det ikke det helt store om du har 10 eller 7 % i skal... det vigtige er at skabe nogle atraktive områder.

Du kan eventuelt hente nogle færdige byer på nettet... og så kigge på placeringen af de forskellige ting..

:)

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 07-07-04 17:59

Tak for svaret Wizardz.