/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Videresend mail i Outlook 2000
Fra : DJfrakja
Vist : 1394 gange
20 point
Dato : 19-06-02 01:08

Hvordan sætter jeg Outlook 2000 til at videresende mine mail til en anden adresse?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-06-02 01:45

Tue, 18 Jun 2002 23:07:58 GMT, skrev "DJfrakja"
<DJfrakja.news@kandu.dk>:

>Hvordan sætter jeg Outlook 2000 til at videresende mine mail til en
>anden adresse?

Det nemmeste er at gå ind på din udbyders webmail og sætte den
til at videresende dine mails.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : DJfrakja

Dato : 19-06-02 12:17

Jeg ved det også kan gøres via. Outlook, således at den først videresender når man henter mails fra udbyderes server.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 19-06-02 17:18

Marker indbakke i mappe-panelet.

Tryk på funktioner -> Guiden regler

klik på knappen ny

marker "start fra en tom regel" og "undersøg når de ankommer"

klik på næste

hak i "sendt kun til mig"

klik på næste

hak i "videresend den til en bestemt person eller distributionsliste"

i nederste felt klikker du på "en person eller distributionsliste"

Der skiftes til nyt skærmbillede. Klik på ny og opret mail-adressen som den skal sendes til ligesom du normalt ville oprette kontaktpersoner. Afslut oprettelsen med gem og luk og du er tilbage der hvor du oprettede kontaktpersonen.

Marker personen og klik på ok

Du er tilbage ved oprettelse af reglen, der vil nu stå "videresend den til hans@pc.dk" hvor hands@pc.dk er personens email-adresse.

klik på næste 2 gange

derefter på udfør og derefter på ok

Det der vil ske er at alle mails der kommer i indbakken bliver sendt til en bestemt email-adresse automatisk.