/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
holniels, den var god !
Fra : natmaden
Vist : 521 gange
192 point
Dato : 05-07-04 08:12

Hej holniels !

Angående din joke "Men hvad er værre?"
http://www.kandu.dk/dk/tip/8365
Syntes jeg at den fortjener mere end 2 stjerner.

Jeg ville sende dig 2 kolde guld tuborg, men de norske toldere er ikke sådan lige med på spøgen.
Så jeg må vel drikke dem selv, og du må nøjes med 112 gode inflationsfrie kandu point

Hilsen Natmaden.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-07-04 08:16

Stakkels mor

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 08:20

Ja, den er sød, men burde nok være lagt under kategorien Vittigheder. Måsker derfor tippet ikke har fået flere stjerner.

Jeg vil da godt give ***** til holniels, der ofte kommer men kommentarer; med et glimt i øjet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-07-04 08:39

Det var en rigrig sød og god historie, (nu forstår jeg alle brevene fra mine børn, mens de gik i skole) Molokyle, om det er skrevet i den rigtige kategori kan som såsdan være ligegyldigt, så længe man "kører" med det system at alle kan komme i betragting til at bedømme et tip.
Det burde kun være de der abonnere på en kategori der fik lov at afgive point til et tip.

ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-04 09:07

molo -> det er måske slet ikke en vittighed, men selvoplevet.
som ellebye skriver.
Citat
nu forstår jeg alle brevene fra mine børn, mens de gik i skole

Ja stakkels min mor.

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 192 point
Dato : 05-07-04 18:46

faldt bare for den jo,

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-07-04 19:32

Den er lige i øjet, som vi siger på dansk.

Jeg tror vores humor ligger tæt på hinanden.

ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-04 01:57

Men god det var den
Brug nu ikke alle pointne på Dahls
Æh norsk øl er også godt

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-04 01:58

Tak for svaret holniels.