/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Forlade et spørgsmål : emil ..eller ej ?
Fra : molokyle
Vist : 451 gange
75 point
Dato : 05-07-04 08:00

I forlængelse af dette 'spørgsmål' : http://kandu.dk/dk/spg/44327 vil jeg gerne uddybe mine dispositioner og give alle en chanche for at give deres besyv med.

Da det ikke skal være nødvendigt at 'købe' dette spørgmål vil jeg kort fortælle hvad det går ud på :

1.) 1133 giver mig 200 point, som tak for mit 'arbejde' med at fjerne flueben : http://kandu.dk/dk/tip/8348
2.) Det falder en del for brystet, jeg har lagt en kommentar, da jeg fjernede disse. Nemlig :
Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>
3.) Nogle mener jeg blot burde have fjernet fluebenet uden at lægge en kommentar, da de så ikke var blevet informeret pr. emil om dette.

Nuvel her er så mit svar til disse (let modificeret) :

1.) Har man meldt sig til 'noget' kan man ikke i samme åndedrag bede sig fritaget for 'noget'.
2.) Er man blevet advaret om en forestående <emil storm> bør det ikke komme som en overraskelse for 'gamle' Kandu.dk'er at dette ville ske : http://kandu.dk/dk/tip/8348
3.) Der er ikke tale om at fylde brugeres emil-boxe op med unødige emiler, ved at tærske langhalm på en uoverensstemmelse i et lukket spørgsmål. (..dette f.eks. : http://www.kandu.dk/dk/spg/44327 )
4.) Alle spørgsmål det omhandler er mere end 6 måneder gamle ...og 'ubesvarede' *LOL*
5.) En stor del af de; for min part afskrevne spørgsmål, har INGEN andre end jeg deltaget i !!!
6.) Det er almindelig god takt og tone at fortælle; man ikke længere ønsker at deltage i en debat/diskussion/spørgsmål !

Dette mener jeg stadig

Man siger da pænt farvel, når man har været på 'besøg' et sted, så folk ved at nu er gæsten gået ...eller hvad ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-07-04 08:27

Jammen molokyle, jeg syntes også at spørgerne i de ej lukkede spørgsmål skal have "en hilsen".
Hele formålet med kandu er den viden der oparbejdes, og hvis spørgerne ikke giver en slutkommetar, og herunder lukker sit spørgsmål, står det hen i det uvisse om svarerne har ramt rigtigt, eller skudt helt ved siden af, så enten skal de ej besvarede spørgsmål lukkes, eller slettes helt fra databasen.

Og vi er da flere end dig der gør fuldstændig det samme, lige giver spørgeren en påmindelse.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-07-04 08:30

PS! Jeg syntes samtidig at spørgerne kunne komme med en mere dyberegående udmelding om hvorvidt svar har virket, end blot det fortrykte.
"Tak for svaret xxxxx".

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 05-07-04 08:35

Tjaaaa molokyle kan sagtens følge dig i dine frustartioner over alle de ikke lukkede spørgsmål, men kan også godt se du kan virke lidt opmærksomhedssøgende ved at sætte din beslutning på tips og tricks. En mindre dramatisk måde du kunne have gjort det på var at skrive til vedkommende eller bare fjerne fluebenet i spørgsmålet, og du kan også se om vedkommende har været på kandu i rum tid.men selvfølgelig så havde ingen vidst du var sur over de ikke lukkede spørgsmål.
Må men god mandag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 08:53

ellebye -> Der er i denne forbindelse ikke tale om at påminde spørgeren om at lukke sit spørgsmål. Mange vil sikkert mene, de ikke har fået et brugbart svar og lukker derfor ikke. Hos andre er det ren og skær forglemmelse. I det første tilfælde må det være irreterende at blive mindet om at lukke. I det det andet tilfælde kan det måske være en god ide ?
Ved sådanne påmindelser, vil kommentatoren ofte selv blive hængende.

Det jeg har gjort, er blot informere spørgeren om, jeg ikke længere deltager. Derved er spørgeren klar over han/hun ikke længere kan henvende sig med en kommentar direkte til mig.

eddie_skov -> Ovenstående begrundelse er også svar til dit forslag om blot at fjerne fluebenet
..og jeg er på ingen måde sur eller irriteret, som du vil kunne læse i mit tip. Begrundelsen er/var en anden.

At jeg lagde et tip om det forestående, var fordi jeg vidste at nogle 'gamle' profiler herinde pludselig ville få en hulens masse emiler på min foranledning og ville på denne måde imødegå en masse sure miner over dette.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-04 08:55

Jeg er bare enig, med dig, dog er det hverken din eller min skyld at folk ikke lukker deres ting.
om det er for sjov eller seriøst, at man åbner en debat/spørgsmål, er ligemeget, det må stadig være en pligt,
at man selv følger med, og lukker når tid er. og tid er til tider kun en dag, da det til den tid, er nemt at se at,
spørger har fået sit svar.
At man siger " I'm gone ...forever " , er vel ok (hvis man kan tysk).
det sørgelige er at den eneste der ikke får emil at føle er nok spørgeren. da denne vel er gået over til en anden emil.
Men takt og tone.. jo for fanden da, det skal overholdes.
Øh, forresten Go'moren

Natmaden.
Ps. hvornår lukker du denne tråd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 08:58

Nu skal jeg på mit 3 timer's mandagsjob fra 9-12, men jeg vender selvfølgelig tilbage senere på dagen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 05-07-04 09:23

hey hey.. long time no see
nå.. men hvorfor er det så sindsygt vigtigt at de her spørgsmål bliver lukkede? jeg kan da godt se at de står og fylder der i den øverste rubrik, men så er det vel heller ikke værre?
Vil nok aldrig forstå hvorfor kandu kører med dette sindsyge system (lukning af spørgsmål, point osv). Jeg synes idéen med sitet er genial, og der er mange gode råd at få, men der er immervæk mange tråde og indlæg omkring det med lukning af spørgsmål, point osv...
I mine øjne burde det afskaffes og så kunne man med fordel inføre den mulighed at brugerne kunne sende hianden private beskeder indbyrdes. Nå ja.. og så liiiige få siden til at køre lidt hurtigere. Jeg er her efterhånden sjældent, simpelthen fordi det går så pokkers langsomt.

Musendimsen
(hende med debatten I ved nok..)

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 75 point
Dato : 05-07-04 10:20

musenfryd -> takt og tone, kunne jo være en lille afsluttende besked.
"Tak til alle der deltog ,,bla.bla"
Man ringeer vel heller ikke op til andre personer og råber HÆLP HJÆP ,og knalder røret på.
Det er vel også rart for fremtidige kikkere, at vide, at der er noget brugbart at kikke på.
og husk tak er kun et fattigt ord, men det virker.
Fiktivt indlæg.
Citat
1.
'HJÆLP HJÆLP'
Jeg har 102m2 lejlighed der skal males, og nye gardiner kan jeg osse bruge.
husk selv malling og stof.
betaling er intet problem, bare det blir gjort gratis, og I skrider når det er ordnet, hvilket vel kun tager en ½ dag.
SÅ HJÆLP MIG NU, jeg skal have gæster i aften !

2. det kan jeg men det tager nok 2 dage!
jeg har lyseblå malling og flere farver stof du kan vælge i mellem.
men fortæl mig lidt om faverne

1. kan du gi mig et foreslag til hvad jeg skal serevere for gæsterne.

2. jeg er ikke god til mad, men jeg kan da foreslå dig,,,,,,,

--- 2 md senere

2. har du fået malet.

--- 4 md senere

2. kunne du ikke lige reagere.

--- 4 md og 2 timer senere

1. lad vær at skriv her din IDIOT, eller jeg klager over dig.

Se det jo ikke værkstedshumor.

at kandu er godt og kan blive bedre er der vel ingen tvivl om,
så lad os alle donere noget hjælp.

Mvh. natmaden
PS. jeg kan godt lide at få point.
om de hedder tak eller bare står i karakterbogen fra skolen, eller er en anden form for påskønnelse, kan være ligemeget.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-04 10:29

Her er jeg og andre til grin
http://www.kandu.dk/dk/spg/22608

Og såen kan det gå !
http://www.kandu.dk/dk/spg/22375

Useriøst ? næ deet syntes jeg ikke !

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 05-07-04 10:46

Jeg forstår det godt, og synes da bestemt også man bør lukke sine spørgsmål, men jeg synes bare ikke det er noget at gøre SÅ stort et nummer ud af.
Beklager i øvrigt hvis jeg kom lidt ud på et sidespor i mit første indlæg....jeg gik vist lige lidt amok på tasterne der..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-04 11:24

Jeg ved ikke om jeg tør blande mig, Molo har åbenbart helt uopfordret fået sig et SA korps.
Molo og Ellebye, jeres betragtninger om høflighed vil jeg normalt tilslutte mig, men de personer der ikke lukker er jo særdeles uhøflige. Nogen vil ikke fordi svaret ikke var godt nok og andre kan ikke finde ud af at lukke eller er bedøvende ligeglad. Ikke særligt dannet. Dem der opgiver spørgsmålet fordi det ikke kan besvares er ikke altid ude for, at der er givet dårlige svar så de burde anstændighedsvis sige tak for forsøget på hjælp, men bortset fra det så er det ikke smart at ubesvarede spørgsmål ikke kan slettes. Her mangler vi nok en bruger administration.

Med hensyn til varsling OK det er varslet, men hvis nu jeg og bare ca. 10 mere gør det samme så vil jeg tro, at nogen fjerner deres e-mail adresse for at få overblik over deres postprogram.
Det er muligt, at det ikke er spam, men det er faktisk værre fordi de der seriøst vil hjælpe vil tjekke om det er et spørgsmål de bør reagere på.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-07-04 13:48

Hvad skete der med fisken ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 15:57

Zerg911 -> Den lever i bedste velgående (..ikke takket være dig ) ... læs venligst svaret i Fisk

BjarneD -> Det ville da passe mig glimrende, hvis andre gjorde det samme ....eller lod være

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 16:07

musenfryd -> Fra mit tip :

Citat
Jeg gør det ikke fordi jeg som sådan er træt af, at have dem liggende eller ikke gider hjælpe mere, men blot fordi det nu tager evigheder at tjekke min egen profil, når jeg vil se hvad jeg har af hængepartier.

No hard feelings to nobody ...heller ikke til dem; der ikke forstår tysk ! ..natmaden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 05-07-04 16:12

molo..

ooohh, nu jeg forstå.. det er ikke sådan når man ikke følger helt med.. sorry...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-04 16:12

Nu er jo spørgsmålet om du (Molo) gerne ser, at folk ikke gider modtage flere mails fra Kandu fordi de ikk evil kunne overskue deres indbakke, og det vil jo selvfølgelig være nogle af de mest aktive der bliver ramt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-07-04 16:47

Molokyle > Jeg håber du har opnået det du ville.
Brugernavnet Emesen bliver nu nedtonet og evt. slettet.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 18:40

Bjarned -> Jeg er ikke helt med

Jeg er da ikke herre over; hvad 'folk' vil være med i af spørgsmål eller ej ? ..om de kan overskue deres emil bakke eller ej kan ,som jeg ser det, da aldrig blive mit problem ? Jeg må da (..forhåbentlig) selv bestemme, hvad jeg har lyst og ikke lyst til, at deltage i længere ?

emesen -> Opnået ? Jeg er SLET ikke med ??? Hvis ikke du vil skrive, hvad der 'stikker' dig her ? ..er du da velkommen til at uddybe dit synspunkt i en 'privat' emil

Jeg er bestemt ikke ude på at genere nogen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-07-04 18:53

Vel er du så. Du kan da selv "se" at flertallet er imod dig. Du spammer, er ude efter let tjente point, og er i det hele taget en Pain in the Butt, som fordriver aktive brugere herfra. Skam dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-04 18:59

J_Lo - glem det.
Molokyle - glem det.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 19:02

J_LO -> Jeg kommer da som regel godt ud af det med de fleste her, men selvfølgelig kan det da henne at vi er/bli'r uenige.

Men ok. ...så skammer jeg mig !

...jeg er blot ikke rigtig klar over; hvad ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-04 19:11

Glem det og dyrk dit SA

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 19:18

BjarneD -> Dén bemærkning vælger jeg at sidde overhørrig.

Ps. Jeg dyrker kun grøntsager.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-07-04 19:46

Den med at molokyle er ude efter point, den køber jeg simpelthen ikke.
Jeg tror at molo lige som flertallet af os superbrugere, er led og ked af de point, og ville være taknemmelige for, om systemet blev ændret.

Hvis andre skal "være ude efter" molo, hvad så med, mig, pallebhansen, sunu, osv. vi prøver alle at gøre nogle af de gelmsomme spørgere opmærksom på, at der bør ske noget med deres spørgsmål.

Jeg selv har sågar været inde i knallertspørgsmål, selv om jeg ikke har besvaret et eneste, og gjort spørgeren opmærksom på, at vedkommende måske har 20 udestående spørgsmål, det kan man da ikke kalde for egen vindings skyld. Skal lige nævne at der lige i den kategori er over 1000 ubesvarede spørgsmål.

Men vel, jeg har skrevet for længst til kandu, for at få ændret reglerne, så evt. udestående spørgsmål kunne blive slettet efter et stykke tid, og hvis, og igen hvis dette må falde i kandus interesse, er problemerne som sådan løst.

Det skal også lige siges, at molo HAVDE gjort opmærksom på sit forehavende, så helt bag på, kunne det ikke komme.

Lad nu aftenfreden sænke sig og uvenskab være glemt, så er vi alle parate til at starte et nyt i morgen.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 19:55

ellebye -> Hvorfor har jeg en fornemmelse af at J_Lo blot er sarkastisk og det er ironisk ment

Pointene er jeg nu egentlig ikke så kede af (...hvad skulle jeg ellers drille tedd med ), men det ville da være rart med et : Antal besvarede spørgsmål ...istedet for Hvis nu man nu godt kan lide at have noget at måle sin 'indsats' på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-07-04 19:57

Oki så er jeg luret

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-07-04 20:02

Mens vi taler om LO, så har jeg et lille regnskab at gøre op med dansk metal.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-07-04 20:09

Håber ikke det er mit nick der fik dig til at tænke på jern & metal elleby.
J_Lo skulle gerne give en helt anden slags association

http://www.antville.org/img/deutschl/jennifer-lopez-music-video-blooper_2.jpg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 20:15

Wauw J_Lo for en steg !!! Hvor fanger man sådan en sild. Bundsnøre med Pater-Noster forfang ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 20:18

J_LO -> Lidt jern sku' den nu ha' !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 20:42

` natmaden -> Netop !

Citat
kandu er godt og kan blive bedre er der vel ingen tvivl om

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 00:11

[citat]
Glem det og dyrk dit SA

Jeg ved ikke om jeg tør blande mig, Molo har åbenbart helt uopfordret fået sig et SA korps.
[citat/]

Uanset hvad denne tråd i øvrigt handler om, må jeg sande, at BjarneD har overskredet alle grænser for anstændig opførsel.

Hvis dette ikke er tilfældet er han dummere end jeg i min vildeste fantasi havde forestillet mig.
At kalde en gruppe af personer – uanset hvor lille den er – for SA folk, fordi de i en banal diskussion tilkendegiver at sympatisere med den ene part, er en svinestreg uden lige, og Vor Herre bevars hvor er du langt ude og skide lille Bjarne D, når du føler det er nødvendigt at køre den slags skyts frem.

Personligt mener jeg han er en lille fedtet og indebrændt nar, der tror han er Guds Gave til DK’s befolkning og i særdeleshed Kandubrugerne. Han må for at hævde dig fremture med så stærke varer som SA, for der igennem fejlagtigt at fornemme en vis mandighed, som han uden for Kandu ikke nogensinde har kendt. En lille blegfiset mandsling med stikkelsbærben, sort læderfrakke og uindfattede briller er den person han fremstår som. Føj for helvede sir’ jeg bare… BVADR

Han skulle have konsulteret sin gl. hykleriske ven og nar Cand.f.lidt.Jur Ævlebævleby – Han kunne have advaret ham mod den slags tåbelige fremturing. Han ville uden at tøve anlægge sag ved samtlige retsinstanser incl. Menneskerettighedsdomstolen i Strassbourg, hvis han havde kaldt ham SA.

Hvis nogen skulle være i tvivl om hvad SA i historisk lys står for, så indsætter jeg lige en kort beskrivelse her:

[citat]
Efter kort tid blev Hitler leder af partiet og hans vilje betragtedes som lov inden for partiet. Under møder blev Han tit generet af tilråb og afbrydelser især fra kommunister og socialdemokrater. Derfor lavede han et vagtkorps. Det var store og stærke unge mænd. Korpset hed STURMABTEILUNGEN (SA).
I 1923 mente Hitler hans parti var stærkt nok til at lave et statskup. Den 9. november kom Hitler brasende ind til et stort møde sammenkaldt af Bayerns regering. Han og sine SA mænd affyrede skud og kaldte den nationale revolution for begyndt. Dagen efter havde Hitler planlagt en demonstrationsmarch gennem byens gader
[citat/]

Resten kan læses på http://www2001101.thinkquest.dk/1024/dansk/folk/hitler.php

Din ikke særligt gode ven Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-07-04 00:57

Jeg medgiver at bruge ordet SA i denne sammanhæng, er ikke kun ude af propertioner, men totalt forkasteligt.
Det er bestemt ikke en titel molokyle på nogen måde fortjener, og uanset mit forhold til Frida, er jeg fuldstændig enig med hende.

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 00:59

Nå der havde indsneget sig nogle tastefejl, og inden der kommer en eller anden lille latterlig fnollerrøv og korrigerer for dette, så gør jeg det lige selv.

BjarneD skrev

Citat
Glem det og dyrk dit SA

Jeg ved ikke om jeg tør blande mig, Molo har åbenbart helt uopfordret fået sig et SA korps.

Uanset hvad denne tråd i øvrigt handler om, må jeg sande, at BjarneD har overskredet alle grænser for anstændig opførsel.

Hvis dette ikke er tilfældet er han dummere end jeg i min vildeste fantasi havde forestillet mig.
At kalde en gruppe af personer – uanset hvor lille den er – for SA folk, fordi de i en banal diskussion tilkendegiver at sympatisere med den ene part, er en svinestreg uden lige, og Vor Herre bevars hvor er du langt ude og skide lille Bjarne D, når du føler det er nødvendigt at køre den slags skyts frem.

Personligt mener jeg han er en lille fedtet og indebrændt nar, der tror han er Guds Gave til DK’s befolkning og i særdeleshed Kandubrugerne. Han må for at hævde sig fremture med så stærke varer som SA, for der igennem fejlagtigt at fornemme en vis mandighed, som han uden for Kandu ikke nogensinde har kendt. En lille blegfiset mandsling med stikkelsbærben, sort læderfrakke og uindfattede briller er den person han fremstår som. Føj for helvede sir’ jeg bare… BVADR

Han skulle have konsulteret sin gl. hykleriske ven og nar Cand.f.lidt.Jur Ævlebævleby – Han kunne have advaret ham mod den slags tåbelige fremturing. Han ville uden at tøve anlægge sag ved samtlige retsinstanser incl. Menneskerettighedsdomstolen i Strassbourg, hvis han havde kaldt ham SA.

Hvis nogen skulle være i tvivl om hvad SA i historisk lys står for, så indsætter jeg lige en kort beskrivelse her:

Citat
Efter kort tid blev Hitler leder af partiet og hans vilje betragtedes som lov inden for partiet. Under møder blev Han tit generet af tilråb og afbrydelser især fra kommunister og socialdemokrater. Derfor lavede han et vagtkorps. Det var store og stærke unge mænd. Korpset hed STURMABTEILUNGEN (SA).
I 1923 mente Hitler hans parti var stærkt nok til at lave et statskup. Den 9. november kom Hitler brasende ind til et stort møde sammenkaldt af Bayerns regering. Han og sine SA mænd affyrede skud og kaldte den nationale revolution for begyndt. Dagen efter havde Hitler planlagt en demonstrationsmarch gennem byens gader

Resten kan læses på http://www2001101.thinkquest.dk/1024/dansk/folk/hitler.php

Din ikke særligt gode ven Frida

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-04 01:34

Takker
Pointne vil jeg spendere på en pose pinociokugler uden for mange af de røde.!
Natmaden.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-07-04 09:06

Hvad er der galt med de røde ??, du kan da bare spise dem om natten (ha) så ser de alle ens ud.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-04 09:23

Ja om natten er alle kugler grå

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 11:51

Tjaa, verden er forunderlig. Ævle er enig med Frida –( Husk lige at sætte et kryds i kalenderen). Kom for resten til at tænke på dig Ævlebævle for små to uger siden, da jeg af en meget god ven fik foræret en særdeles morsom ligther, der i det øjeblik man tænder siger "Fuck You"*GGG*……….Jeg lovede mig selv at den ska’ du sgu ha’. Jeg synes som den gode pædagog jeg er, at du skal belønnes, når du for en gangs skyld har et klart øjeblik, og du kan så samtidig lære at blive fortrolig med lyden af ordet ”Fuck You” – Da jeg ved du ryger som en skorsten, vil det formentlig kun tage dig et par dage, før du kan tage disse ord i din mund uden at tungen krøller sammen*LOL*.....

Ja Ævle det er fuldstændig rigtigt, at BjarneD fuldstændig grundløst og helt proportionsforvrænget kalder det passerede for SA virksomhed. Ikke alene udråber han Molos sympatisører til at være SA folk, men i denne beskyldning ligger jo så implicit at Molo skulle agere som Hitler – Han er DYBT godnat.....

Ser lige i tråden: http://www.kandu.dk/dk/spg/44475 at BjarneD skriver "Jeg er også træt af Returns pointsvindel og ubehagelige adfærd".

Hold da helt kæft, hvor tvetunget kan man være – Han skulle tale om ubehagelig adfærd – Jævnfør hans stinkende ubehagelige indlæg til Molo

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-07-04 12:31

Jeg har set det Frida, og jeg bifalder heller ikke de synspunkter han kommer med er. Jeg selv holder mig fra at komme med indlæg, men har da min holdning.

Men du må da gerne sende lighteren til mig jeg er blevet lide mere tolerent på det sidste, sagt med rene ord, jeg gider ikke deltage i diskusioner mere, men Bjarnes indlæg var nu FOR groft.

Men noget helt andet, det er jo snart et stykke tid siden du oprettede dit nuværende nick, og du har det stadig, måske burde du overveje, om det ER mig der "hele tiden" får dig udelukket.

Hvis du ellers går ind i spørgsmålene på lige fod med os andre, og stopper alt det ævlebævle vrøvl, er der såmen ingen der vil jage dig ud, ej heller Rasmus.

ellebye

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 13:26

Ja ja Kære Ævle… Det kan godt være det ikke er dig, der formidler min blacklistning på Kandu, men den bevisførelse du forsøger dig med for at sandsynliggøre din påstand, er mig noget "Erasmus Montanusk" *LOL*

Desuden har jeg alliereret mig med den lokale flaskedreng fra Fakta. Han får en 20'er og en cola i ny og næ - til gengæld laver han så alle mine nick's og mailadresser......Det er jo besværligt det skidt, så hvorfor ikke få det udført som "orange"

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-07-04 17:45

Da jeg ikke gider skrive i den anden tråd gør jeg det her.
Jeg er sku´ kommet til at holde af dig igen frida.

Jeg kan ikke være mere enig med dig, og nu hvor een NN har oprettet en ny profil.

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 20:20

Århh gider du lige Ævle - hva' mener du med at du igen holder af Frida??
Du har da altid elsket mig. Du kan sgu da slet ikke undvære mit jyske vid og bid, men kom lidt på afveje da du kogte sammen over Ram – Ellebye, du skulle bare ha holdt os adskilt, så var vores cybersympati aldrig blevet afsporet. Ram er Ram og Frida er Frida BASTA - At vi så har noget kørende privat, tjaeee det vil jeg ikke engang forsøge at fortælle om, men det er ikke kedeligt *LOL*

Med hensyn til dobbeltprofiler har jeg opgivet at følge med......Jeg tror efterhånden ikke, at der findes en eneste kandubruger der ikke har en "back Up".

Det er muligt vi er enige i, at BjarneD gik over stregen ved at sammenligne Molo med Hitler, og den lille kreds der sympatiserer med ham med et SA korps, men så er vi nok heller ikke enige i så meget andet. Hvem siger for resten osse at vi altid skal være det?? - nå ja, det gør BjarneD*GG* Gud nåde trøste den, der ikke er enig med ham......

Det der kan bringe mit jyske overskudsvæske i kog er når man ser den slags dobbelt holdninger som BjarneD lægger for dagen. I en tråd klager han over en brugers ubehagelige adfærd, alt imens han fører sig frem med at kalde nogen for støvleslikkere, fascist og liderkarl – Det er da til at brække sig over og viser så tydeligt, hvad den skumle væmmelige mandsling står for – I øjeblikket bakkes han op af en helt ny bruger der har et forbløffende kendskab til div. brugere på Kandu på trods af at vedkommende et tilmeldt i dag – Men det er jo nok BjarneD selv – han er sgu så lidt mand, at han er nødt til at skjule sig bag en dobbeltprofil

Men op i Pedersen med den lille nar – Kandu fungerer også selv om han med sit slimspor snegler sig rundt på sitet.....

Frida.

PS. Jeg graver din adresse frem, og sender dig din "Fuck You" ligther

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 21:19

ellebye -> ALLE er velkomne til at skrive i MINE tråde

...og jeg MENER det sgu !!

Feel free

</MOLOHELTSOLSIKKER>

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 21:23

Hej Mol

Jeg glemte helt at spørgsmålsstilleren ikke kan frabede sig mails.....
Kan du tilgive mig???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 21:30

Jepper Kalliope -> Jeg bare Ølsker emiler

Det er de andre; der ik' ka' li' dem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-04 21:32

Hva nu den af Molo! Har du truet med at komme over og udrydde mine Thy pilsener?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 21:42

YES... tedd- > Du ka' fra NU af; ikke vide dig sikker !!

Ps. Vi ved; hvor du bor !!! ...og vi ska' nok finde Øllerne

Pps. Jeg ta'r et par af mine VENNER med

</MOLO>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 21:45

tedd ->....når creamygirl kommer tilbage fra den anden side af jorden ...det er ....altså !

ABCDEFGHIJKLMOPQRSTUWVXYZÆØÅ !!!

</BØVS>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-04 21:46

Venner? Du har kun drukkammerater!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-04 21:48

Men vi har altså ikke Thy Pilsnere her Molo! Du må snart begynde at lære Jyllands geografi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 21:53

Himmerlandsbonderøv -> Nej, I har vel kun Saltum

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 21:54

... og Gøll

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 21:55

Jyder drikker høker bajere
Nå, skal nok trække mig inden jeg alligevel ryger ud....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 21:58

tedd- > Mener selvfølgelig : http://www.nnf.dk/default.asp?mId=713&aId=12417

</PØLSE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-04 21:59

Jeg må hellere sikre mig at de har FF'er oppe i brugsen, hvis du pludselig dukker op Måske har de osse citronmåne, du skulle jo nødigt føle dig helt lost

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-04 21:59

Ja og jeg er på afvænning !
Fra at sige 'Nej tak'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 21:59

Ps. ...et link du godt må beholde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 06-07-04 22:00

Aijjj forresten. Molo du får snart besøg - fint besøg jeg kommer nemlig til Djævleøen om 10 dage*LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 22:02

tedd- > Jeg ()..og VENNER) er der, før du aner

</PÅ KØL>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-04 22:03
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 22:07

Kalliope -> Min dør er altid åben ...kom bare ind ...der sidder jeg ! ¶ ¶¶ ¶ ¶¶ ¶¶¶ ¶

Dy-di-li-dyt - dy-di-lid-dyt ...¶¶ ¶ ¶¶ ¶¶¶ ¶

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 22:11

natmaden -> Den ÆGTE vare : http://fergusons.dk/ebeer/images/t5.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 22:22

tedd -> Link til brug for din KOBMANG : http://www.dancake.dk/dansk/index.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-04 22:25

Jo og den ikke så ægte http://pripps.se

mens jeg lige var i email's land. stødte jeg lige ind i denne
http://expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=149541

... Og her sidder vi så lige mellem øst & vest

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-04 22:29

natmaden -> Sajt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-08-04 00:53

hæ-hæ
Sait u selv
kommer snart og driller dig med outerHTML

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 01:05

natmaden -> Har du set eksemplet jeg lagde om innerHTML ??? http://www.kandu.dk/dk/spg/43757

</MOLOKYLE>