/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
BartPE
Fra : Andreas1982
Vist : 487 gange
26 point
Dato : 04-07-04 23:10

Jeg mangler en BartPE cd.
Jeg har en lovlig kopi af Windows 2000 Pro. DK og har tdl. forsøgt at lave en slipstreamed BartPE, men resultate var ret nedslående, så er der ikke en der kan guide mig igennem det trin for trin eller evt. lave en jeg kan downloade og så bare taste min egen cd-key ind i?

Jeg skal bruge den da jeg er rædselsslagen om hvad der skulle ske med en nedbrudt maskine ved eksamen...

Venlig hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 04-07-04 23:16

Hej,
Jeg vil gerne vide hvad en BartPE er for en? Kan man få det oplyst gratis?

vh ole

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 04-07-04 23:39

http://www.nu2.nu/pebuilder/

Grunden til det enkelte point er at jeg sidste gang mistede 200 points uden at få et svar.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-04 12:38

Andreas din maskine bryder ikke ned på grund af softwaren hvis du holder den opdateret både m.h.t. Windows og antivirus.
Du kunne måske holde den væk fra nettet op til eksamen for det er der den store risiko er.

Klog politik med kun et point selv om det næsten er provokerende skrabet.
Jeg har ikke prøvet den PE builder, men det ser da let nok ud. Kunne det virkelig kikse.
Det vil jeg prøve næste gang jeg får lyst til at "lege"
Held og lykke med eksamen og pøj pøj for en stabil computer.
Bjarne

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 05-07-04 15:25

Deror vil jeg nu alligevel gerne have den besvarelse hvis det var muligt - en ting er computeren, men ligesom dig kan jeg godt lide at "lege" og det irriterer mig at jeg ikkekan finde ud af dette.

Mht. PEbuilder så mistede jeg 6 cder for en måneds tid siden da jeg havde tid til at rode med det sidst, så jo - det driller i hvert til fald mig.

Jeg kan ikke se noget "skrabet" i det ene point, da jeg er ret ligeglad med dem, men vi kan da sagtens sige at kommer der en accepteret besvarelse får denne person det ene point + 499 i et sndet spg. som jeg opretter af den ene grund at give dem væk.

Venlig hilsen
Andreas

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-04 16:21

Helt OK Andreas nu må du ikke misforstå mig omkring de point. Jeg er ikke vild med de point overhovedet da de ofte er årsag til useriøse indlæg, men det jeg mente er, at man jo godt kunne starte på et almindeligt niveau som f. eks. 20 p. for at vise seriøsitet (det ved jeg godt du er). 20 kan du nok tåle at miste uden ordentligt svar.
Selvfølgelig vil du gerne have en besvarelse nu da du har lavet spørgsmålet, men mit indlæg var bare tænkt som en lille opmuntring hvis du nu ikke får det ønskede svar.
Good luck!