/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Marmaris
Fra : kundal
Vist : 685 gange
50 point
Dato : 04-07-04 16:02

Da vi begge her er vilde med Marmaris vil vi høre om i kender nogle som udlejer sommerhuse/ lejligheder dernede.

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 16:10
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-07-04 20:42

Hej kundal
Personligt kender jeg ikke nogen, men jeg har fundet dette link til dig, så må du selv søge videre, der er masser af lejemuligheder.

http://www.google.com/search?as_q=lejlighed+marmaris&num=10&hl=da&ie=UTF-8&c2coff=1&btnG=Google-s%C3%B8gning&as_epq=udlejning&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-07-04 10:15

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 18-07-04 10:19

Da jeg stadigvæk ikke er helt tilfreds så leder jeg stadigvæk...*SS*

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 26-07-04 11:16

har du prøvet med icmeler online -
www.icmeleronline.com
Jeg ved godt de hedder icmeler online - men de kan hjælpe jer i marmaris også. Det er et rigtigt godt bureau - som vi selv har benyttet i forbindelse med rejser i området - og de kan helt sikkert hjælpe jer med at finde noget...
Derudover kan jeg anbefale dig at gå ind på:
www.holidaytruths.co.uk
Der er et virkeligt godt forum - som jeg benytter - hvor du kan søge på alle mulige oplysninger.... Der er en hel del mennekser der også har brugt icmeler online.....
god tur - bare det var mig - vi tog til corfu i stedet - men mon ikke vi kan finde tid til en tur til efteråret.....
lilleli