/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki Estilete
Fra : gitteshansen
Vist : 437 gange
20 point
Dato : 04-07-04 15:58

Hej .
Min søn har desværre været ude for en ulykke med sin Suzuki (Heldigvis skete der ikke noget med ham) Men knallerten ser ikke godt ud. Der skal hel ny kåbe på, det andet er blevet rettet op.
Nu er mit spørgsmål så. Hvor kan man købe en ny kåbe?????? Er der nogle der ved det

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 04-07-04 16:19

Den kan kun fås gennem en MC forhandler desværre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 04-07-04 16:19
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-07-04 16:33

Jeg mente selvfølgelig en knallertforhandler der forhandler Suzuki
Nej Motoline og west har ikke køber til den.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : gitteshansen

Dato : 05-07-04 23:12

Tak for svaret pallebhansen.
Jeg har så også erfaret at det er temmelig dyrt, da alle skjoldene er smadret.      Hilsen Gitte

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-07-04 23:21

Selv tak.
Ja de koster lige så meget som maskinen er værd, men en gang speciellim, plastikpadding som spartelmasse slibning og ommaling, evnt klistermærker, kan også gøre underværker.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gitteshansen

Dato : 06-07-04 14:04

Det kan bestemt ikke laves med lim og plastpadding. De er fuldstændig smadret. Men det er værd at ofre, knallerten er fra Maj måned og har kørt 5000 km.
Vh Gitte

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-07-04 14:38

Ja så kan jeg godt se det er værd at ofre, ærgeligt at der ikke var en forsikring der dækkede.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gitteshansen

Dato : 06-07-04 16:15

Vi har efter mange lange samtaler om det kunne svarre sig eller hvad, tegnet kasko på den, nu er så spørgsmålet om de så dækker skaden. det har jeg ikke fået undersøgt endnu, jeg skulle lige have styr på hvad det løb op i af kr. der er jo også en selvrisiko.
mv. Gitte

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-07-04 19:35

Hvis der var kasko på den i uheldsøjeblikket, kan det da vist i alle tilfælde betale sig at udnytte den. Og hvis der ikke foreligger en politirapport der siger der var ulovlige dele, eller farten var over ..., så skal de betale og det gør de også.
Forsikringsselvskabet skal også give jer besked hvis jeres tab ved selvrisiko og forhøjet præmie overstiger skadebeløbet. Og for det andet kan i jo opsige kaskoen hvis den stiger.
Prøv at søg på knallert: http://www.familieadvokaten.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gitteshansen

Dato : 07-07-04 14:48

Der var ikke politi på, kammeraterne hjalp ham hjem med knallerten.
Så nu går vi og venter på at få opgjort hvad det kommer til at koste at få den gjort køreklar igen.
Tak for hjælpen
Mv Gitte