/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sortere e-mail i Outlook Express?
Fra : kettedk
Vist : 483 gange
20 point
Dato : 04-07-04 13:03

Hej med jer!

Jeg har tilmeldt mig Microsofts nyhedsbrev.
Nu ligger der så en lille stak e-mails fra Microsoft i min indbakke.
Hvordan opretter jeg en mappe, i Outlook, der hedder "Microsoft", og hvordan
kopierer jeg derefter mail'sene derover?

Hilsen
Kettedk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-07-04 13:06

Først og fremmest skal du lige fortælle om det er Outlook eller Outlook Express, du har det ene i overskriften, og det andet i selve spørgsmålet, og proceduren er jo forskellig fra det ene til det andet

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 30 point
Dato : 04-07-04 13:07

Klik på filer>mappe>ny !!
Flyt dine mails til den mappe du nu har oprettet !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 13:08

Hvis du højreklikker på Lokale mapper i OE kan du oprette nye mapper og endda undermapper hvis du vil.
Højreklikker du på en mail kan du vælge at flytte den til Lokale mapper og undermapper og du kan endda i den proces oprette nye mapper under det punkt du vælger.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-07-04 13:08

Eller vis mappelisten, højreklik på eksempelvis indbakke, og vælg punktet ny mappe, derefter navngiver du den som du nu vil, og så kan du fra listen med dine email trække dem direkte over i den nye mappe med musen

Godkendelse af svar
Fra : kettedk

Dato : 04-07-04 13:09

Tak for svaret jakjoe. Nu kan jeg endelig få orden i mine mails.

/Kettedk

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 13:11

Det er godt med orden

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-07-04 13:20

Ja, det er alt sammen meget fint, men hvorfor ikke også oprette en meddelsesregl for dine Microsoft mails, så du er fri for at trække dem over, men de lander i den oprettet mappe af sig selv når du henter mails...