/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Campingpladser i Tyskland
Fra : Wollesten
Vist : 454 gange
40 point
Dato : 04-07-04 10:49

Vi kører inden så længe til Balaton. Vi satser på at køre 700 km. ned i Tyskland inden vi tager en overnatning. Er der nogen der kan anbefale en god campingplads ? Vi ved der skal ligge en plads nær Eisenberg, men vi kan ikke finde den på noget kort ! Vi kører med CC på krogen. På forhånd tak !

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 04-07-04 10:54
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 11:10

Kortet til turen er her.
Eisenberg, er der flere byer der hedder. Kan du oplyse vej nr., eller post nr. så vil jeg gerne prøve at finde en campingplads nær Eisenberg.
http://www.kandu.dk/dk/tip/7396

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Wollesten

Dato : 04-07-04 11:24

På vores kort er der angivet en campingplads nær Eisenberg-Thüringen. Er det nogen hjælp ?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 11:39

Wollesten>
Eisenberg, syd for Halle, tæt på A9/E49/E51 ??

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 12:06

Jeg har fundet denne campingplds vest for Eisenberg
http://www.gruppenhaus.de/index.php?hs=1170

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Wollesten

Dato : 04-07-04 12:44

Hej jakjoe !

Tak for din hjælp,- men det kan da vist ikke være den plads ?? Den serda mildest talt meget tvivlsom ud ?

Kommentar
Fra : Wollesten

Dato : 04-07-04 12:47

Hej igen jakjoe !
Glemte at sige at det ER Eisenberg syd for Halle. Vi må da vist kigge efter andre pladser på samme breddegrad !

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 12:51

Wollesten>

Nej, jeg siger heller ikke det er den plads.
Den lå bare i nærheden af Eisenberg .
Jeg kan ikke lige fundet andet

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 12:52

kan ikke=har ikke

Kommentar
Fra : jakjoe